AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Jeg har svært lyst til å gå til anskaffelse av vaginakuler, vibrator til truse eller lignende som kan gi god nytelse. Men jeg er ikke riktig sikker på hvilken jeg bør velge? Har dere noen gode erfaringer? -må gi god nytelse. -liten/små å ha med. -diskret eller ingen lyd. Anonymkode: 351df...32f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 butterfly vibrator til truse (de fleste kjøper man med spesiallagd truse) Anonymkode: ebae3...49f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Egg er Ok, men gir ikke meg så mye. Jeg liker bedre vibrering på klitt og ikke inni. Butterfly er digg! Men gir jo i fra seg noe lyd... Anonymkode: 48894...41f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har svært lyst til å gå til anskaffelse av vaginakuler, vibrator til truse eller lignende som kan gi god nytelse. Men jeg er ikke riktig sikker på hvilken jeg bør velge? Har dere noen gode erfaringer? -må gi god nytelse. -liten/små å ha med. -diskret eller ingen lyd. Anonymkode: 351df...32f For bruk offentlig eller? Anonymkode: 05df4...d5b
Gjest Alterego666 Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 En eks var glad i vaginalkuler. De skal også være gode for muskulaturen i vagina.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå