Gå til innhold

Er "kaktuslegger" turn off for menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med mindre damelegger er helt nybarbert stikker hårene litt når man tar på leggen mot hårretningen. Er dette turn off for dere menn? Legger som stikker er vel uvanlig på ONS, men hva med dere i faste forhold? Opplever dere dette og hva tenker dere om det egentlig?

Jeg barberer meg først når jeg faktisk ser hårene. Kan kjenne antydning til hår noen dager før jeg faktisk ser at det har vokst ut hår. Mellom barberingene er det litt "kaktus".

Anonymkode: 6bf9f...a94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten her bryr seg ikke om hår på legger, eller armhuler for den saks skyld. Enten det er full hårvekst, helt glatt eller midt i mellom.

Anonymkode: 94349...37c

Skrevet

kaktuslegger? aldri hørt om? Har aldri brydd meg om man kan kjenne hårene på en dames legger. Driver jo ikke å stryker på leggene hele tiden heller akuratt, og i forhold til mine egne legger med grovt krusete langt hår så kjennes damelegger myke ut uansett om de er nybarbert eller ubarberte! 

Anonymkode: fae12...fb8

Skrevet

Strekkmerker.... hår..... appelsinhud.....osv....

Tror de fleste menn ikke er så opptatt av dette. 

Skrevet

Kjæresten min bryr seg ikke om noe sånt. Tror ikke han veit hva appelsinhud er. Sier jeg at "Shit nå glemte jeg å barbere leggene" så svarer han bare "det gjør jeg hver gang" 😂 

Tror nok mange menn bryr seg mindre om sånne ting enn vi kvinner tror. 

Anonymkode: 18c73...8dc

Skrevet

Jeg er mann, 28. Kaktuslegger og appelsinhud plager meg ikke. Damer må slutt å bekymre seg :icon_frown: vi liker dere jo!

Anonymkode: c34b6...5db

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er mann, 28. Kaktuslegger og appelsinhud plager meg ikke. Damer må slutt å bekymre seg :icon_frown: vi liker dere jo!

Anonymkode: c34b6...5db

For et hyggelig innlegg å skrive :hug: Slike innlegg trengs på dette forumet :) 

Anonymkode: ccc38...6de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...