Gå til innhold

Flere som planlegger et lite, budsjettvennlig bryllup i nærmeste fremtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, er det noen flere som planlegger et lite, budsjettvennlig bryllup i nærmeste fremtid? 

Del dine tanker og planer. :) Gøy å snakke med andre, og få flere input og nye ideer. :) 

Hvor lenge har du planlagt? Hvor mange gjester blir dere?

Jeg vil ha høstbryllup, men det rekker vi ikke, så da tenkte jeg sen vinter, tidlig vår. Så håper jeg kan rekke det, om jeg planlegger alt veldig bra, og holder ting rimelig og enkelt. (Stort prinsessebryllup med over 100gjester er ikke meg) 

Anonymkode: 0f164...595

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, planlegger det samme selv :) tenker neste påske, enkel, borgerlig seremoni, middag med nærmeste familie (ca 15 personer), og så all nærboende familie og venner til kake/kaffe/fest etterpå. Det å ha ganske få til middag ble vår måte å spare penger på.

Anonymkode: 2b951...6a0

Skrevet

Skal dere ha festen rett etter middagen, eller en helt annen dag? 

Har og vurdert kun nærmeste familie og vennepar til middag, så fest til sommeren igjen, men er fristende å ta alt samtidig. Vi er ikke så stor familie, og har ikke så mange venner, så antallet blir ikke så stort. 

Anonymkode: 0f164...595

Skrevet

Festen rett etter middagen :) tenkte først to forskjellige dager, men det virket som om det ble enda mere styr! 

Anonymkode: 2b951...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...