AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Skal på terminkontroll på sykehuset (det som før het overtidskontroll) og lurer på hvor lang tid dere som har vært på en slik kontroll var på sykehuset? I den innkallingen står det en halv time, men på nettsiden til sykehuset står det at man må regne med å være der i to-tre timer, så syns det var rart det sto så forskjellig. Vet det kommer an på hvor mye akutte ting som skjer der ellers, men vil gjerne høre hvor lenge andre måtte være der så jeg kan få et slags inntrykk. Det er den kontrollen som er 7-9 dager over termin jeg skal på. Anonymkode: 556ab...0fe
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 1 time ca. Men det sier seg jo selv at det kan man aldri vite. Men jeg har egentlig aldri ventet særlig lenge noen av gangene jeg har vært på sykehuset pga svangerskap. Anonymkode: 91679...d0b
Biloba Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Først en del venting, så sparketest på 10-20 minutter, så mer venting på en annen jordmor og en kontroll på ca 20-25 min kanskje? Ul, ikke gynekologisk undersøkelse der jeg var.
Frostrose Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Selve undersøkelsene tar ikke så mye tid, men dette er arbeid som gjøres innemellom andre pasienter, så man kan risikere å vente et par timer. Jeg fikk beskjed av jordmoren min at det var lurt å ta med strikketøy eller en bok og smøre seg med masse tålmodighet
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 når endret det navn? Jeg fikk time til overtidskontroll i juni liksom Anonymkode: 33835...bf3
Frostrose Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Jeg fikk beskjed på at "noen kaller det overtidskontroll, men det er det IKKE". Man er ikke på overtid før 14 dager etter termindato, og terminkontroll er 9 dager etter termindato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå