AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Nå er jeg så sinna og lei. Jeg har veldig dårlig råd, da jeg er enslig og går på AAP. Jeg har i mange måneder spart og spart til et par Nike sko til rett over en tusen lapp. For meg er det mye penger! Men nå har jeg fått to stk gnagsår bakpå hælene... Det gjør vondt og i det jeg tok av meg skoene tidligere i dag, var det to store blodflekker bakå på skoene. Skoene passer bra med resten av føttene, men det er litt høye hælkanter bakpå eller hva det nå heter. Som gjør at de gnager rett inn i hælene mine... Finnes det noe gummi av noe slag eller noe jeg kan legge bak hælen og som ikke er så dyrt?😄 Noe som jeg kan bruke hver gang. Auuu, det er rimelig vondt ja... Anonymkode: 69ac0...fa3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Det er veldig vanlig å få gnagsr av nye sko som ikke er gått inn. Prøv gnagsårplaster De har det på apoteket. Anonymkode: 06369...d67
SweetM Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Prøv gnagsårplaster. Hilsen ei som får gnagsår bare av å tenke på å kjøpe nye sko...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig vanlig å få gnagsr av nye sko som ikke er gått inn. Prøv gnagsårplaster De har det på apoteket. Anonymkode: 06369...d67 Okei... Skal jeg bare fortsette å gå de inn? takk for tips! Anonymkode: 69ac0...fa3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 10 minutter siden, SweetM skrev: Prøv gnagsårplaster. Hilsen ei som får gnagsår bare av å tenke på å kjøpe nye sko... Hehe. Uff. Takk for tips! Anonymkode: 69ac0...fa3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Prøv å brekke den bakre kanten litt frem og tilbake. Bruk gnagsårplaster og tykke sokker, eventuelt to par sokker. Anonymkode: 207dc...269
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å brekke den bakre kanten litt frem og tilbake. Bruk gnagsårplaster og tykke sokker, eventuelt to par sokker. Anonymkode: 207dc...269 Og nylonstrømper innerst. Vet ikke hvorfor, men det funker helt supert mot gnagesår. Anonymkode: 86865...c0c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 13 minutes ago, AnonymBruker said: Okei... Skal jeg bare fortsette å gå de inn? takk for tips! Anonymkode: 69ac0...fa3 Jepp. Fortsett å gå med gnagsårplaster og tykke sokker som ab over nevner. Men gjør det hjemme eller på korte turer ute så går det seg nok til Jeg har også lest at man kan ta på seg våte sokker. Mykner opp stoffet og gjør at formen på skoen tilpasser seg dine føtene dine bedre, visstnok. Anonymkode: 06369...d67
Chizue Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 Jeg bruker å legge bomull, evt..litt papir bakpå helen Huff, å gå inn nye sko er helt j****... Jeg spilte i korps og janitsjar før. Fikk meg helt nye sko til uniformen min. Hadde ikke gått inn de nye skoene i det hele tatt, første dagen jeg brukte de, var på 17. mai Kan tenke deg 12t på farta, konserter, tog-gåing og diverse.... Jeg endte opp med å gå med "slippers" i 2-3 uker etterpå, da helene mine så ut som om noen hadde prøvd å kutte føttene mine av
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 Støtter de over her som skriver at du skal bruke gnagsårplaster. Jeg bruker ikke alltid gnagsårplaster når jeg skal gå inn nye sko, men bruker ofte kirurgisk tape på hælene heller. Legger et par striper med kirurgisk tape på hver hæl, og det fungerer kjempefint for meg! Aldri fått gnagsår etter at jeg begynte med kirurgisk tape på hælene når jeg går i nye sko. Anonymkode: 9c052...0c7
Antoinette Skrevet 8. september 2017 #11 Skrevet 8. september 2017 Gnagsårplaster Compeed får du på apoteket. Og les bruksanvisningen NØYE. Det er ikke bare å klasse på. Vanish fjerner blodet i skoene, står med vaskemidlene i alle matbutikker. Også stusser jeg litt over hvorfor du er overrasket over at nye sko kan gi gnagsår....... DET trodde jeg de fleste var klar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå