AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Del Skrevet 7. september 2017 Jeg skjønner ikke hvilken busser de mener det er påbudt med belte. Anonymkode: 7c0d7...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Del Skrevet 7. september 2017 De bussene som har belte har påbud med belte og da skal du feste deg så lenge du sitter! Men står du ombord i en bybuss er det ingen som kan si noe Anonymkode: 886fb...228 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Del Skrevet 7. september 2017 Hvis bussen har belter er det påbudt. Anonymkode: a73c0...6f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 8. september 2017 #4 Del Skrevet 8. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis bussen har belter er det påbudt. Anonymkode: a73c0...6f1 Men er da ingen som sjekker at man har på beltet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. september 2017 #5 Del Skrevet 8. september 2017 26 minutter siden, KillerKitty skrev: Men er da ingen som sjekker at man har på beltet? Nei. Men når bussen kolliderer skulle du ønske at noen gjorde det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #6 Del Skrevet 8. september 2017 Langdistanse busser som kjører fra fylke til fylke. De grønne og de hvite litt større bussene. Ikke lokalbusser. Anonymkode: 5e2ff...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 8. september 2017 #7 Del Skrevet 8. september 2017 Jo,lokalbusser også! Er det belter i bussen er det påbudt å bruke dem. Statens Vegvesen kan ha kontroller. 1500 i bot om du blir "tatt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #8 Del Skrevet 8. september 2017 5 timer siden, KillerKitty skrev: Men er da ingen som sjekker at man har på beltet? Bussen kan stoppes i beltekontrollen, og uten belte da får du bot. Anonymkode: 279b4...66e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #9 Del Skrevet 8. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvilken busser de mener det er påbudt med belte. Anonymkode: 7c0d7...a3b Det er påbudt å bruke sikkerhetsutstyr der sikkerhetsutstyr er tilgjengelig. Er der ikke sikkerhetsbelte i bussen, så kan du ikke bruke belte, det er vel logisk? Anonymkode: 956cd...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. september 2017 #10 Del Skrevet 8. september 2017 https://www.vegvesen.no/om+statens+vegvesen/presse/nyheter/lokalt/Region+Midt/sjekker-om-du-fester-på-deg-beltet-i-bussen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #11 Del Skrevet 8. september 2017 7 hours ago, KillerKitty said: Men er da ingen som sjekker at man har på beltet? Jeg har vært med på beltekontroll 2 ganger på flybussen. jeg tar buss kanskje 4 ganger i året Anonymkode: e5417...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 8. september 2017 #12 Del Skrevet 8. september 2017 8 timer siden, KillerKitty skrev: Men er da ingen som sjekker at man har på beltet? Ikke ofte, men det skjer! Kommer tuslende fra bakerst i bussen slik at du ikke er oppmerksom på kontrollen før han står der. 1500 kroner fattigere der..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 8. september 2017 #13 Del Skrevet 8. september 2017 Her hvor jeg bor har de hatt mange beltekontroller på buss den siste tiden. Vanker bot om man ikke har det på seg. Jeg skjønner ikke problemet med å ta på belte i bussen, man gjør det jo helt automatisk i bil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 9. september 2017 #14 Del Skrevet 9. september 2017 Men hvem sjekker? Bussjåføren har da ikke myndighet til å skrive ut bøter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benson Skrevet 9. september 2017 #15 Del Skrevet 9. september 2017 47 minutter siden, KillerKitty skrev: Men hvem sjekker? Bussjåføren har da ikke myndighet til å skrive ut bøter? Busselskapet kan ha egne kontrollører og som nevnt over, Statens vegvesen kan ha kontroller. Men det handler ikke om kontroller og bøter. Det handler om trafikksikkerhet og at du ikke skal dø. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå