Gå til innhold

Spm til kvinner - hvorfor stille 10000 spm til en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Les tittelen - jeg er virkelig nysgjerrig - hvorfor stiller kvinner en mann så mange spørsmål om hans bakgrunn? Dette er noe både jeg har observert hos kvinner hvor det var en tendens til interesse i lufta (ok - hun vil vite hvem hun har foran seg - skjønner ikke hvorfor hun bryr seg om fargen på bilen jeg hadde i 2002 dog) og kvinner som er kun forretningsforbindelser eller man jobber sammen med (hvor interessen for hverandre er lik 0 utover det profesjonelle). Spm om hva man jobbet med gjennom livet blir nærmest religiøst stilt men det har mer med hva slags samfunn vi lever i (du kan fint være asshole 1. class så lenge lønna er bra). 

På annen side så kunne det meg aldri falt inn å spørre noen (kvinne eller mann) hva slags farge de hadde på bil (dette var reelt spm jeg fikk) for x år siden... Eller spørre om man kan beskrive seg selv i tre ord (FFS, det er jo et klassisk jobbintervju og ikke kaffeprat spm).

Ellers sånn til info - har hatt meget ordinært, ikke spennende liv og jobber i verdens mest ikke-spennede jobb.

Er jeg for introvert til å se det åpenbare?

Anonymkode: ae930...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...