Tjukken Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Noen som vet hvor jeg enklest finner tinglyste dokumenter som er tilknyttet en eiendom? På seeiendom.no finner jeg bare en oversikt i grunnboken om hva som er tinglyst, ingen detaljer om hva tinglysningen innebærer.Videre lurer jeg på hvor en finner ut om det er spesielle begrensninger (støy, etc) i regulerte områder, i dette tilfellet et industriområde.
Ullvott Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Da må du kontakte Kartverket. Hvem som har rett til å få ut hva, vet jeg ikke, men det kan de sikkert svare på. Pris også. Spesielle begrensninger i regulerte områder finner du i reguleringsbestemmelsene i reguleringsplanen for området. Reguleringsplanen finner du hos kommunen. De fleste kommuner har vel etterhvert planene sine digitalt nå, så du kan lete selv.
Tjukken Skrevet 7. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2017 2 minutter siden, Ullvott skrev: Da må du kontakte Kartverket. Hvem som har rett til å få ut hva, vet jeg ikke, men det kan de sikkert svare på. Pris også. Spesielle begrensninger i regulerte områder finner du i reguleringsbestemmelsene i reguleringsplanen for området. Reguleringsplanen finner du hos kommunen. De fleste kommuner har vel etterhvert planene sine digitalt nå, så du kan lete selv. Ok, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå