AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hvordan blir man trygg på seg selv? Anonymkode: ad223...96a
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Jeg tror det kommer med alderen, litt livserfaring og å lære å gi litt faen.
Nmtt Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 3 timer siden, RIFF/LIFE skrev: Jeg tror det kommer med alderen, litt livserfaring og å lære å gi litt faen. Veldig enig. Ikke sammenligne deg med andre. Ikke tenke negativt om seg selv. Fokuser på det positive. Gode venner/familie som bygger deg opp. Jeg er 27 år og tenker sjeldent over hva folk tenker om meg. Jeg er fornøyd med mitt liv og den jeg er. Jeg er en sterk kvinne som står på mine egne ben. Egen enebolig, bil, fin jobb med greit betalt og gode venner og familie som stiller opp. IKKE MINST er jeg veldig stolt av å klare meg selv og alle regninger UTEN en mann i bildet. Finn dine pluss sider og ikke gidd å søk om bekreftelser hele tiden fra mennesker. Chill og gi litt faen i hva folk tenker.
Zienna Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Utgangspunktet er viktig. Var du utrygg som barn og ungdom? Var der hendelser som gjorde deg utrygg? I hvilke situasjoner er du utrygg nå? Ingen personer er 100% trygg på seg selv i alle situasjoner. Der er alltid sitasjoner hvor man tror at man kommer til kort.. Fra mitt ståsted er det tryggeste menneske, det som ikke lar seg måle etter jobbstatus, husstandard, bilmerke osv. Jeg har stor respekt for mennesker som bevisst velger annerledes. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Zienna skrev: Utgangspunktet er viktig. Var du utrygg som barn og ungdom? Var der hendelser som gjorde deg utrygg? I hvilke situasjoner er du utrygg nå? Ingen personer er 100% trygg på seg selv i alle situasjoner. Der er alltid sitasjoner hvor man tror at man kommer til kort.. Fra mitt ståsted er det tryggeste menneske, det som ikke lar seg måle etter jobbstatus, husstandard, bilmerke osv. Jeg har stor respekt for mennesker som bevisst velger annerledes. Utryg som barn og ungdom ja! Anonymkode: ad223...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå