AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Har farget håret siden tenårene. Alltid gjort det hjemme inntil for 2 år siden. Da renoverte vi badet og av den grunn turde jeg ikke grise med hårfarge hjemme mer, og har derfor gått til frisøren siden da. Men de skyller jo ikke ut fargen!!! Hjemme skyllet jeg til vannet ble blankt, og håret kjentes rent ut. Men hosfrisøren er håret seigt, og hodebunnen er full av et belegg av farge! Hvorfor skyller de ikke ut fargen?? Det blir et sabla gris i dusjen, kunne nesten farget det hjemme likevel. Fryktelig irriterende! Ikke blir det like glansfullt hos frisøren heller. Matt og livløs farge. Anonymkode: 4794b...870
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Jeg har aldri opplevd at de ikke har skylt ut fargen skikkelig. Anonymkode: 1df51...b08
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Kanskje bytte frisør? Anonymkode: 64896...bc8 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Jo, de gjør det. Må være en dårlig frisør du går til.
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Fargen slutter å virke etter 20-30 minutter. Men den skal jo skylles godt ut. Det er viktig. Bytt frisør er mitt eneste råd.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 Du må nesten spørre din frisør. Dette har jeg aldri opplevd. Selv om jeg har gått til forskjellige frisører. Anonymkode: 93cbd...ac8
Kalevala Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 Dette er et klassisk eksempel på en TS som har gått i gruppetenkingsfella etter å ha opplevd en stk. frisør som ikke skyller ut fargen skikkelig. "Hvorfor er muslimske gutter så kjekke" "Hvorfor er nordmenn så staute" "Hvorfor er kvinner så vakre" "Hvorfor skyller ikke frisørene ut all fargen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå