Gå til innhold

Fylt kong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva putter dere i kong til hunden deres?

Anonymkode: ed6d3...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vom, kjøttdeig, hjemmelaget leverpostei (hvis man ikke lager selv, så finn en med lavt saltinnhold). Bruker gjerne en av disse, så blander jeg det sammen med litt tørrfor, putter det i kongen og fryser det.

Skrevet

Takk for tips!

Skrevet

I tillegg til dette så kan du også putte inn boksemat. Evt også bløte ut tørrforet hunden får til det blir en grøt og blande med boksemat og ha oppi. Fin måte å gi noe av måltidene på.

Skrevet
1 time siden, Tabris skrev:

I tillegg til dette så kan du også putte inn boksemat. Evt også bløte ut tørrforet hunden får til det blir en grøt og blande med boksemat og ha oppi. Fin måte å gi noe av måltidene på.

Skal prøves!:)

Skrevet

Leverpostei med hundegodbiter en sjelden gang. 

Anonymkode: 0e5f2...094

Skrevet

Oppmalt kjøtt (Provit) med leverbiter innimellom. Oppmalt fisk.

Anonymkode: c5f0a...d6b

Skrevet

Jeg har et problem med at Kong-lekene fort blir ødelagte fordi de fryses mye. Først trodde jeg at hunden min hadde så sterke kjever, så jeg kjøpte de sorte, men de blir ødelagte like fort. Nå fyller jeg de bare med bløtt fôr og sånt uten å fryse. Noen som vet om de røde typene tåler frysing bedre? Og hva slags ikke-fryst fyll varer lengst/er vanskeligst for hundene deres å få ut?

Skrevet
On 9/8/2017 at 9:35 AM, MrsPiggyBank said:

Jeg har et problem med at Kong-lekene fort blir ødelagte fordi de fryses mye. Først trodde jeg at hunden min hadde så sterke kjever, så jeg kjøpte de sorte, men de blir ødelagte like fort. Nå fyller jeg de bare med bløtt fôr og sånt uten å fryse. Noen som vet om de røde typene tåler frysing bedre? Og hva slags ikke-fryst fyll varer lengst/er vanskeligst for hundene deres å få ut?

Ah, jeg fryser ikke mine så mye. Men jeg putter frosne vom-kjøttboller i dem, det er jo evt noe du kan prøve.

Anonymkode: 204e2...f9b

Skrevet
På 8.9.2017 den 9.35, MrsPiggyBank skrev:

Jeg har også røde men har ikke fryst dem. Pleier å smøre leverpostei med kniven helt inntil ruglene hele veien rundt og så fylle midten. 

Anonymkode: 0e5f2...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...