Gå til innhold

Er det mulig å ha to praksisplasser samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på AAP og håper på å snart få praksisplass igjennom NAV. Men det jeg lurer på er om det er mulig å ha to praksisplasser samtidig? Grunnen til at jeg ønsker dette er at jeg er usikker på hva jeg ønsker å jobbe som og ønsker gjerne å prøve to ulike arbeidsplasser.

Anonymkode: 939b2...f75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter.

Skrevet
På 7.9.2017 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Jeg går på AAP og håper på å snart få praksisplass igjennom NAV. Men det jeg lurer på er om det er mulig å ha to praksisplasser samtidig? Grunnen til at jeg ønsker dette er at jeg er usikker på hva jeg ønsker å jobbe som og ønsker gjerne å prøve to ulike arbeidsplasser.

Du kan forsøke deg 3 mnd et sted og så 3 måneder et annet sted deretter. Kan bli vrient å finne praksisplass, om du skal være skal være to steder samtidig. Blir ikke mye tid i uken du kan være hos hver og de vil synes det blir mer bry med å ha noen der så kort tid, så du ikke vil få reelle arbeidsoppgaver.

Anonymkode: a53f5...721

Skrevet
On 9/7/2017 at 3:13 PM, AnonymBruker said:

Grunnen til at jeg ønsker dette er at jeg er usikker på hva jeg ønsker å jobbe som og ønsker gjerne å prøve to ulike arbeidsplasser.

Kan du ikke bare søke en jobb og se om den passer i prøvetiden? Bare dumt å jobbe gratis.

Anonymkode: bb4dc...3a4

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan forsøke deg 3 mnd et sted og så 3 måneder et annet sted deretter. Kan bli vrient å finne praksisplass, om du skal være skal være to steder samtidig. Blir ikke mye tid i uken du kan være hos hver og de vil synes det blir mer bry med å ha noen der så kort tid, så du ikke vil få reelle arbeidsoppgaver.

Anonymkode: a53f5...721

Du har kanskje et poeng, men ene plassen jeg hadde tenkt å ha praksisplass jobber man turnus, så er ikke vanlig å være på jobb hver dag. Tenkte det ville gå greit da?

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare søke en jobb og se om den passer i prøvetiden? Bare dumt å jobbe gratis.

Anonymkode: bb4dc...3a4

Jo, det kunne jeg forsåvidt gjort. Men så er det ikke så lett å få jobb i tillegg til at jeg er usikker på arbeidsevnen min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...