Sanity Skrevet 16. januar 2005 #1 Skrevet 16. januar 2005 Hei alle sammen. Har fått helt "blod på tann" når det gjelder å lagekort i alle variasjoner. Det er kjempegøy I dag har jeg marmorert mine første kort, og det var såååå enkelt og artig (resultatet kom med en gang) Anbefales!!
ella.P Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Jepp, kjempemorsom hobby. Har selv laget endel kort - er artig å gi bort selvlaget. Har ikke prøvd marmorering enda. Har mest holdt på med ulike typer papp og papir, stempling, tråder, perler etc - julekort, gratulasjonskort, en liten hverdagshilsen, bordkort etc.
Sanity Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2005 Ja det er utrolig artig Lykke til videre med dine kort
AnnKristn Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Jeg har lurt litt på og begynne med dette jeg også. Hvilke type utstyr bør man ha før man går i gang? Og hvilke dekorasjonsmetoder foretrekker dere? Vil så gjerne ha noen tips til å begynne. AnnKristn
Sanity Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2005 Hei. Jeg startet med litt tykt farget og hvitt papir(kjøpt på Nille til en rimelig penge) en saks, og en saks som klipper motiv (20,- på max20) og glansbilder. Satte igang "de små grå", ting kom etterhvert. :-) Det finnes mange internettsider med bilder av kort som setter fart på fantasien :-) Jeg fant ut at dette var noe jeg likte og gikk til innkjøp av stempler og en Shape Boss (http://www.scrapbook101.com/productline/stencils/fiskars/boss.htm) Denne har jeg brukt mye Ellers har jeg kjøpt litt etter litt. Dette er en koselig hobby som jeg varmt anbefaler deg :-) Ønsker deg lykke til med dine første kort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå