Sanity Skrevet 16. januar 2005 #1 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei alle sammen. Har fått helt "blod på tann" når det gjelder å lagekort i alle variasjoner. Det er kjempegøy I dag har jeg marmorert mine første kort, og det var såååå enkelt og artig (resultatet kom med en gang) Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 17. januar 2005 #2 Del Skrevet 17. januar 2005 Jepp, kjempemorsom hobby. Har selv laget endel kort - er artig å gi bort selvlaget. Har ikke prøvd marmorering enda. Har mest holdt på med ulike typer papp og papir, stempling, tråder, perler etc - julekort, gratulasjonskort, en liten hverdagshilsen, bordkort etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanity Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja det er utrolig artig Lykke til videre med dine kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnKristn Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har lurt litt på og begynne med dette jeg også. Hvilke type utstyr bør man ha før man går i gang? Og hvilke dekorasjonsmetoder foretrekker dere? Vil så gjerne ha noen tips til å begynne. AnnKristn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanity Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei. Jeg startet med litt tykt farget og hvitt papir(kjøpt på Nille til en rimelig penge) en saks, og en saks som klipper motiv (20,- på max20) og glansbilder. Satte igang "de små grå", ting kom etterhvert. :-) Det finnes mange internettsider med bilder av kort som setter fart på fantasien :-) Jeg fant ut at dette var noe jeg likte og gikk til innkjøp av stempler og en Shape Boss (http://www.scrapbook101.com/productline/stencils/fiskars/boss.htm) Denne har jeg brukt mye Ellers har jeg kjøpt litt etter litt. Dette er en koselig hobby som jeg varmt anbefaler deg :-) Ønsker deg lykke til med dine første kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå