Gjest thejohan Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 (endret) ABC annonserte for litt siden den neste The Bachelor. Arie Luyendyk Jr. For all del en fin fyr, men jeg håpa på Peter eller Wells! Endret 2. januar 2018 av thejohan
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Oi! Han var min favoritt i Emily-sesongen. Anonymkode: 852d5...97e
Gjest thejohan Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi! Han var min favoritt i Emily-sesongen. Anonymkode: 852d5...97e Han var min favoritt da også! Men det er jo noen år siden 🙈
Rosaprosa20 Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Den sesongen har jeg ikke sett, så får vel gjøre det. Må si jeg er skuffa over at de ikke kunne velge noen fra en annen sesong. Er alle andre menn som har vært med så kjipe at de må dra fram noen fra fem år tilbake?! To sesonger på rad hvor ingen av gutta var bra nok til å få være ungkaren ifølge produksjonsteamet 1
Gjest thejohan Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, Rosaprosa20 skrev: Den sesongen har jeg ikke sett, så får vel gjøre det. Må si jeg er skuffa over at de ikke kunne velge noen fra en annen sesong. Er alle andre menn som har vært med så kjipe at de må dra fram noen fra fem år tilbake?! To sesonger på rad hvor ingen av gutta var bra nok til å få være ungkaren ifølge produksjonsteamet Ja, du kan så si.. Han var himla populær da han var med, men det begynner å bli noen år siden så spørs hvordan sesongen blir. Jeg tror ikke det blir noen høydare, for å si det sånn! Jeg merker jeg er skikkelig skuffa over at det ikke ble noen fra Rachel sin sesong 🤦🏼♀️
Rosaprosa20 Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Ser det dras frem mye dritt om han forskjellige steder nå. Blant annet om at han har vært utro og at han har datet ei jente i halvannet år nå, men dumpet henne for å være ungkaren. I tillegg skriver mange at han og Jef (fra Emilys sesong) sjekker opp jenter helt ned i 16-årsalderen. Og at begge to ofte henger på high school-fester for å ligge med 18-åringer. I can't even deal...
Gjest thejohan Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 21 minutter siden, Rosaprosa20 skrev: Ser det dras frem mye dritt om han forskjellige steder nå. Blant annet om at han har vært utro og at han har datet ei jente i halvannet år nå, men dumpet henne for å være ungkaren. I tillegg skriver mange at han og Jef (fra Emilys sesong) sjekker opp jenter helt ned i 16-årsalderen. Og at begge to ofte henger på high school-fester for å ligge med 18-åringer. I can't even deal... Så det at Jef hadde skrevet på Twitter; "oh the stories I could tell" Juan Pablo blir vel ingenting i forhold til dette, er jeg redd..
Sitronmelis Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 Tipper de har gjort et riiimelig dårlig valg hvis man skal tro på ryktene Jeg velger å tro på ryktene. Jeg er så sinnsykt skuffa Ville så gjerne at det skulle bli Peter Men han har nok takket nei. Men på den positive siden så slipper jeg å sitte å sikle i sofaen min og bli sjalu på alle damene som dater Peter på tv Jeg har en så crush på han hahhaha. Neida, hadde foretrukket å sett Peter på tv framfor Arie altså.. for no dritt
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 Jeg har ikke hørt noe om disse ryktene, men nå pleier jeg jo egentlig ikke å lese om dette på andre fora. Dersom det er så mange rykter om dette som dere trekker frem vil han vel bli konfrontert med dette av noen av kvinnene. Anonymkode: 852d5...97e
Sitronmelis Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hørt noe om disse ryktene, men nå pleier jeg jo egentlig ikke å lese om dette på andre fora. Dersom det er så mange rykter om dette som dere trekker frem vil han vel bli konfrontert med dette av noen av kvinnene. Anonymkode: 852d5...97e Har lest om det på twitter. Hvis du ser hva RealitySteve har postet.
Sitronmelis Skrevet 8. september 2017 #11 Skrevet 8. september 2017 Men, nå skal jeg se opp igjen sesongen hvor Arie var med, bare for å se hvordan har var. Husker jeg likte han godt den gangen.
Gjest thejohan Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 14 minutter siden, Sitronmelis skrev: Men, nå skal jeg se opp igjen sesongen hvor Arie var med, bare for å se hvordan har var. Husker jeg likte han godt den gangen. Han var favoritten min den gangen, og jeg husker jeg var sååå skuffet da hun valgte Jef istedenfor!
MissStiles Skrevet 9. september 2017 #13 Skrevet 9. september 2017 På 7.9.2017 den 15.03, AnonymBruker skrev: Oi! Han var min favoritt i Emily-sesongen. Anonymkode: 852d5...97e Min og. Gleder meg!
Gjest Mattie16 Skrevet 9. september 2017 #14 Skrevet 9. september 2017 Gi fyren en sjanse! Synes det er veldig rart at de har valgt han, dersom ryktene stemmer. Husk han er tross alt en nederlender, det er kvalitetsmerke😍 Eneste jeg hevet brynene ang han, var da han datet Kourtneny, tidenes bitch som vant Ben Flajnic sin sesong!😬
Gjest thejohan Skrevet 9. september 2017 #15 Skrevet 9. september 2017 (endret) 1 time siden, hvit.rose skrev: Gi fyren en sjanse! Synes det er veldig rart at de har valgt han, dersom ryktene stemmer. Husk han er tross alt en nederlender, det er kvalitetsmerke😍 Eneste jeg hevet brynene ang han, var da han datet Kourtneny, tidenes bitch som vant Ben Flajnic sin sesong!😬 Hva er kvalitetsmerket? Endret 9. september 2017 av thejohan
Gjest Mattie16 Skrevet 9. september 2017 #16 Skrevet 9. september 2017 2 timer siden, thejohan skrev: Hva er kvalitetsmerket? Å være nederlender?
Gjest thejohan Skrevet 9. september 2017 #17 Skrevet 9. september 2017 1 time siden, hvit.rose skrev: Å være nederlender? Aldri hørt 🙈😊
Gjest Mattie16 Skrevet 9. september 2017 #18 Skrevet 9. september 2017 26 minutter siden, thejohan skrev: Aldri hørt 🙈😊 Det kan anbefales😁
Gjest Winza Skrevet 9. september 2017 #19 Skrevet 9. september 2017 Lol har ikke sett på denne siden hun brunetten i 2011 hvor han ene var med med intensjonen om å få henne til å få følelser for han for så å stikke. Noen som husker hvem det var? Synes den Brad Womack sesongen i 2011 var kul
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #20 Skrevet 9. september 2017 20 minutter siden, Winza skrev: Lol har ikke sett på denne siden hun brunetten i 2011 hvor han ene var med med intensjonen om å få henne til å få følelser for han for så å stikke. Noen som husker hvem det var? Synes den Brad Womack sesongen i 2011 var kul Ashley Hebert-sesongen med Bentley? Jeg husker bare at han drev og klaget over henne i bakgrunnen mens hun gråt på skulderen hans da han valgte å forlate programmet. Og selvsagt grillingen av Ashley da han nevnte at han heller ville ha hatt Emily (Maynard) som ungkarskvinne. Anonymkode: 852d5...97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå