Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får litt dårlig samvittighet av å skrive dette...

Jeg jobber i et mindre kontor. Vi har åpent kontorlandskap og er rundt hverandre hele tiden. Dvs. vi har ikke engang skillevegger, men sitter ved bord rundt hverandre.

Ledelsen, bestående av et par personer, er i 70-årene. De er hyggelige mennesker, selv om jeg merker at de begynner å bli surrete og litt ineffektive. Sjefen har understreket noen ganger at det er viktig at kontoret holder seg "ungt" og at de nettopp derfor vil ha inn unge ansatte som et 'friskt pust' slik at det 'ikke blir noe gamlehjem'. Vi andre er i tyveårene.

Den andre personen i ledelsen plager meg litt iblant ved å hele tiden måtte komme bort til meg for å snakke om ting jeg har sendt epost om (som kunne lett vært besvart i eposten...). Og det som er blitt spesielt plagsomt, er også at han lukter ganske sterkt. Det er en generell litt vondt lukt blandet med noe som for meg lukter litt "gamle mennesker". Det har vært slik en stund, men i det siste er det begynt å bli verre.

Nå er det slik at jeg ikke vil at han skal være nær meg, og helst ikke rundt pulten min. 

En annen faktor her er at jeg bekymrer meg litt mht. kunder. Vi jobber i en bransje der vi hele tiden må kapre kunder, har mange møter og ofte må presentere firmaet. Det er en type industri der presentasjon er veldig viktig. Når vi skal gå og snakke med en kunde innen f.eks. kosmetikk så er jo ikke dette veldig positivt. De fleste slike 'pitcher' de har hatt de siste månedene, har ikke gått deres vei. Jeg er redd dette går utover vårt (lille) firma. Han er også medeier i firma. 

Føles grusomt å i det hele tatt tenke på dette. Hva har andre gjort i samme situasjon? 

Anonymkode: 14a21...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...