Gå til innhold

Erfaring med nettbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er endel nettbutikker som selger tørrfôr billigere enn dyrebutikk/dyrlege. Noen som har bestilt fra noen av disse; vetzoo, zooplus, animail?

Kom gjerne med tips om andre nettbutikker dere er fornøyde med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring selv, men jeg googlet "vetzoo erfaringer" og fikk opp svar fra en svensk side. Mange skriver at alt er i orden, men det tar litt lang tid å få varene (1 uke++). Etter min mening er ikke det så ille, så vurderer å teste ut

Anonymkode: 7916a...033

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen erfaring selv, men jeg googlet "vetzoo erfaringer" og fikk opp svar fra en svensk side. Mange skriver at alt er i orden, men det tar litt lang tid å få varene (1 uke++). Etter min mening er ikke det så ille, så vurderer å teste ut

Anonymkode: 7916a...033

En uke+ er jo ikke så ille, iallefall ikke når man er klar over det på forhånd.

Skrevet

Er veldig fornøyd med animail i allefall :) :rodmer:

PetFoodNord har jeg svært dårlig erfaring med. Brukte bortimot 1 uke på å sende pakken, 5 dager etter pakken var sendt sjekket jeg sporingslink og da sto det at pakken ikke kunne utleveres fordi mottaket ikke godtok kontant betaling. Skjønte ingenting og kontaktet daglig leder som sa at det var fordi sporingslinken ikke var aktiv enda (etter 5 dager..?), men at han antok at pakken ville ankomme mandagen etter. Dette var vel en onsdag. Når pakken da endelig kom, som var mandag, fikk jeg hentemelding på mobilen om at pakken var levert på postkontoret selv om jeg hadde skrevet i bestillingen at pakken kunne settes utenfor inngangsdøra til borettslaget siden vi bor avsides. Jeg dro på postkontoret som uansett ikke er så langt unna, men der måtte jeg betale 200 kroner for å hente pakken siden jeg ikke hadde vært hjemme når den skulle blitt levert. Jeg var hjemme hele dagen og ingen ringte på. Jeg var så fly forbanna, men også så sykt lei at jeg gadd ikke gjøre noe med det. 

+ hunden min fikk allergisk reaksjon på hundesnacksen de hadde sendt med siden de var fri for de jeg egentlig skulle ha, snacks som daglig leder anbefalte sterkt. Hunden min har aldri hatt allergiske reaksjoner før eller siden. 

Anonymkode: 82e0e...52a

Skrevet

zoopermarked er lynraske iallefall, har noen ganger fått dagen etter jeg bestilte (om jeg bestiller på morgenen før jobb). Har venner som bruker animail og som sier de er raske og bra, det samme med zooplus. De andre nevnt har jeg ikke erfaring med.

Anonymkode: d1909...943

Skrevet

Jeg har brukt både zooplus og animail, vært fornøyd. Jeg bestiller i god tid, og tenker egentlig ikke over hvor lang tid det tar eller ikke å få leveringen. Siden jeg ikke har bil og kjøper store fôrsekker, så er det gull verdt å få det levert, og utvalget er bedre enn de fleste dyrebutikker som gjerne fokuserer veldig på veterinærfôr som Royal Canine.

Anonymkode: be384...ff1

Skrevet

Jeg har bestilit på zooplus. veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...