Gå til innhold

Bryster i andre svangerskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt hva man skal bekymre seg for! Here goes:

I første svangerskap startet brystene mine å vokse nærmest umiddelbart. Jeg hadde gått fra A-cup til C-cup innen første trimester var overstått, og dro på meg enda en koppstørrelse før fødsel. Og dette var før melka kom inn! 

Denne gangen har det derimot ikke skjedd en ting til tross for at jeg nesten er ferdig med første trimester. De er nøyaktig like store som de var før jeg ble gravid, og ikke er de ømme eller kløende heller - jeg husker begge deler fra sist, spesielt den kløen. 

Er det flere som har liknende erfaringer? Jeg er redd for at det er et dårlig tegn...

Anonymkode: 40c26...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine blir alltid større, men ikke sinnsyk vekst i 1 trimester, vokser jo fordi jeg legger på meg 30 kg hver gang jeg er gravid. Men det er jo så gradvis, kanskje du bare ikke har lagt merke til vekst?  Kanskje du ikke har lagt på deg så mye?   Pluss at hvert svangerskap er forskjellig! 

Anonymkode: 21cba...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det ganske naturlig da?

I første svangerskap blir brystene klargjort for melkeproduksjon med bl.a utvikling av melkekjertler og blodårevev. I andre svangerskap er jo dette allerede på plass.

Anonymkode: b122a...bc1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2017 den 10.26, AnonymBruker skrev:

Er ikke det ganske naturlig da?

I første svangerskap blir brystene klargjort for melkeproduksjon med bl.a utvikling av melkekjertler og blodårevev. I andre svangerskap er jo dette allerede på plass.

Anonymkode: b122a...bc1

Sant - Skal prøve å slå meg til ro med at det kanskje bare er derfor! Jeg har googlet, og da klager liksom alle over at puppene vokser mer og raskere under andre svangerskap. Men forhåpentligvis er ikke alle like på den måten :)

Anonymkode: 40c26...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell her. Vokste nok ikke så mye første trimester, men endte med D-kopp i ammeperioden. Denne gangen er jeg en liten B :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...