Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått 1 av 4 jobbtilbud, takket ja til den beste <3 ! Og de sa at de hadde ringt referansene mine. Skal jeg sende referansene sms og spørre om de har blitt ringt? Og når de først svarer, så sender jeg dem ny melding for å takke dem? 

Hva er egentlig den riktige fremgangsmåten her? :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil altså veldig gjerne vite om de faktisk har blitt kontaktet. Er jo hyggelig å få vite at de har gitt godt ord for meg. :)

Skrevet

Men du kjenner dem vel litt? Ville ringt eller smset, de er sikkert nysgjerrige på hvordan det gikk.

Skjønner ikke helt;  hvorfor stoler du ikke på at arbeidsgiver har ringt? :klo:

Skrevet
3 minutter siden, Weekend skrev:

Men du kjenner dem vel litt? Ville ringt eller smset, de er sikkert nysgjerrige på hvordan det gikk.

Skjønner ikke helt;  hvorfor stoler du ikke på at arbeidsgiver har ringt? :klo:

Ikke heng deg opppi det nå :P 

Skrevet

Greit, sorry, hørtes bare ut som litt skjev start. 

Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om. Er det vanlig at man ringer eller skriver tidligere arbeidsgivere for å takke for at de har gått god for en?

Skrevet
7 timer siden, Arabella skrev:

Dette har jeg aldri hørt om. Er det vanlig at man ringer eller skriver tidligere arbeidsgivere for å takke for at de har gått god for en?

Det er jo ikke alltid referansen er en tidligere arbeidsgiver. Kan være mentor eller frivillig-greier osv. 

Skrevet
22 minutter siden, Weekend skrev:

Det er jo ikke alltid referansen er en tidligere arbeidsgiver. Kan være mentor eller frivillig-greier osv. 

Det er sant. Det tenkte jeg ikke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...