Gå til innhold

Stoler dere på arbeidere som må låse seg inn i hus/leilighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i borettslag og innimellom krever borettslaget tilgang til å låse seg inn for å utføre diverse arbeid eller målinger. Forstår at dette må gjøres, men som regel skjer dette på dagtid når jeg er på arbeid.

Lurer derfor på om dere stoler på arbeiderne? Låser dere Feks enkelte rom? Jeg er jo ikke hjemme og kan ikke ta meg fri.  Er redd noen kan snoke, samt jeg har jo verdifulle ting/penger liggende. 

Anonymkode: 419e4...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra store seriøse firma så stoler jeg selvsagt på dem. De risikerer jo ikke sitt omdømme og store kontrakter for å snoke eller stjele en hundrings. 

Anonymkode: ca4de...293

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pleid å bare ikke være hjemme, om jeg ikke har hatt anledning til å ta fri. Da har det oftest kommet et tilbud om besøk på kveldstid.

Skrevet
På Thursday, September 07, 2017 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Bor i borettslag og innimellom krever borettslaget tilgang til å låse seg inn for å utføre diverse arbeid eller målinger. Forstår at dette må gjøres, men som regel skjer dette på dagtid når jeg er på arbeid.

Lurer derfor på om dere stoler på arbeiderne? Låser dere Feks enkelte rom? Jeg er jo ikke hjemme og kan ikke ta meg fri.  Er redd noen kan snoke, samt jeg har jo verdifulle ting/penger liggende. 

Anonymkode: 419e4...df9

Jeg har opplevd så mye negativt, at jeg tillater ikke innlåsning uten at jeg eller andre kan være tilstede. 

Anonymkode: 371e7...bd6

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd så mye negativt, at jeg tillater ikke innlåsning uten at jeg eller andre kan være tilstede. 

Hvilke negative hendelser i forbindelse med dette har du opplevd? 

Ille at man ikke kan stole på sĺike arbeidsfolk.

Anonymkode: 58dde...d41

Skrevet
På 7.9.2017 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Fra store seriøse firma så stoler jeg selvsagt på dem. De risikerer jo ikke sitt omdømme og store kontrakter for å snoke eller stjele en hundrings. 

Anonymkode: ca4de...293

Det er som regel ikke penger de er ute etter. De stjeler som regel en brukt truse eller noe som er vanskelig å oppdage. 

Tips: vask eller gjem skittentøyet deres før dere gir håndverkere tilgang.

Anonymkode: 180bf...f85

Skrevet

Jeg ble fri for en dyr lasermåler fra Bosch og glasskrapen til platetoppen da byggherren skulle fikse noe gjenstående arbeid :angry:

Lasermåleren og glasskrapen lå i kjøkkenskuffene hvor det ikke var gjenstående arbeid.

Anonymkode: bf811...644

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke negative hendelser i forbindelse med dette har du opplevd? 

Ille at man ikke kan stole på sĺike arbeidsfolk.

Anonymkode: 58dde...d41

For å si det enkelt, og uten å kunne bli gjenkjent, arbeidsfolk som har tatt seg tilrette i mitt og senere vårt hjem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...