AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hei, jeg er singel og har aldri hatt kjæreste. Hva skal jeg gjøre for å få en? Hvordan skal jeg gå frem, og hvor treffer jeg den rette? Hjelp !!! Anonymkode: 56c84...f68
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Er du kvinne/mann, alder, og har du plutselig funnet ut at du savner kjæreste eller er det noe du har ønsket deg lenge uten å lykkes? Anonymkode: b86a4...0d0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 SLAPPE AV er punkt nr 1. Desperasjon skremmer det motsatte kjønn langt langt vekk. Kjæreste kommer når det kommer og er ikke noe man kan presse frem . Noen får det når de er 16, andre når de er 26 og andre ikke før det er 36. Alt er like normalt Anonymkode: ccafb...6f1
Kvinne87Rogaland Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Du må ut i verden. Møte nye mennesker. Få en hobby. Begynn i en interesseorganisasjon. Gå på fest. Gå på kurs. Ha som mål å treffe nye mennesker, ikke å få kjæreste til enhver pris. Ha litt tålmodighet. Så ordner det seg 😉 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 På 08.09.2017 den 22.51, Kvinne87Rogaland skrev: Du må ut i verden. Møte nye mennesker. Få en hobby. Begynn i en interesseorganisasjon. Gå på fest. Gå på kurs. Ha som mål å treffe nye mennesker, ikke å få kjæreste til enhver pris. Ha litt tålmodighet. Så ordner det seg 😉 Jeg føler at ingen av det motsatte kjønn er interessert i meg. Hva skal jeg gjøre? Hjelp :-( Anonymkode: 56c84...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå