AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hei! Jeg planlegger å flytte i nærmere fremtid sammen med samboer på et småbruk og vi vil ha egne hester. Vi er nettopp ferdig med studier. Verken jeg eller han vil bo der som vi har vokst opp. Så lurer jeg på plassene i Norge hvor det er ideelt å holde på med hest? Der jeg kommer fra hadde jeg forhest, men jeg hadde ingen å ri med og det var ingen steder for meg med hest å ri uten å møte mange turgåere... Jeg vil gjerne høre forslag fra hele landet, men jeg tenkte helst "den nedre" halvdelen av landet Jeg og samboer har studert i Oslo, og jeg liker veldig godt Akershus og dette området av landet. Jeg er på en side storbymenneske, så det hadde vært fint om en større by ikke var lengre enn sånn 1 time unna... Anonymkode: 84e3f...49f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 De har en flott stall med masse fine fasiliteter på Lillestrøm. Der er det både private og skolehester, div konkuranser med jevne mellomrom osv. Husker ikke hva stallen heter for øyeblikket, skal se om jeg finner nettsiden. Lillestrøm er landlig når du kommer bittelitt utenfor, og tett på Oslo så Anonymkode: 7712a...ff0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Sørum fritidsgård heter stedet Anonymkode: 7712a...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå