AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Senest igår så var det en pakistansk barndomskompis av meg, som fortalte meg at han skulle flytte til Sverige i juni med kona si fra PK. Når jeg spurte han; Hvorfor henter du ikke henne til Norge bare? Så sa han; Nei, greit med litt forandring. Altså hva er greia? Er ikke Sverige strenge på hvem som kommer inn og går ut av landet deres? Tar de imot hvem som helst? Anonymkode: 6d783...b9d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Lever du under en stein? Sverige går til helvete, de tar inn 100% av asylsøkere Anonymkode: d6fc6...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Det kalles EØS-løsningen http://xn--grenselskjrlighet-0rb25a.no/a-flytte-til-sverige/ https://www.nrk.no/valg2013/_-flytter-til-sverige-for-familien-1.11219916 Anonymkode: dcc05...bf4 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Veldig vanlig at danske innvandrer gifter seg og flytter til andre siden av øresundbruen. Dvs til Malmø siden danskene er strengere mtp familiegjennforening enn Sverige. Det er bakvegen inn til scandinavia. Anonymkode: 6ce47...990 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 På 7.9.2017 den 13.41, AnonymBruker skrev: Senest igår så var det en pakistansk barndomskompis av meg, som fortalte meg at han skulle flytte til Sverige i juni med kona si fra PK. Når jeg spurte han; Hvorfor henter du ikke henne til Norge bare? Så sa han; Nei, greit med litt forandring. Altså hva er greia? Er ikke Sverige strenge på hvem som kommer inn og går ut av landet deres? Tar de imot hvem som helst? Anonymkode: 6d783...b9d Du kjenner flere da, siden du skrev "flere" i overskriften? Sveriges problemer blir etterhvert Norges problemer. Anonymkode: b78fd...7d6
Gjest O.G. Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig vanlig at danske innvandrer gifter seg og flytter til andre siden av øresundbruen. Dvs til Malmø siden danskene er strengere mtp familiegjennforening enn Sverige. Det er bakvegen inn til scandinavia. Anonymkode: 6ce47...990 Svenskene må få stoppet det der.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 Tok PK for Politisk Korrekt. Anonymkode: c5166...b8c
Gjest -Willow Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 Norskfødt utlending? Det er vel litt motsigende, eller?
Kragebein Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Kragebein, mod
Manolo Skrevet 9. september 2017 #10 Skrevet 9. september 2017 Fordi Sverige er det nærmeste du kommer Pakistan i Norden.
Gjest O.G. Skrevet 9. september 2017 #11 Skrevet 9. september 2017 (endret) 8 timer siden, Manolo skrev: Fordi Sverige er det nærmeste du kommer Pakistan i Norden. Det var djevelsk stygt sagt. Moderatorene må komme og slette. Endret 9. september 2017 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #12 Skrevet 9. september 2017 Om han er norskfødt så er han vel like norsk som deg mtk på statsborgerskap, så da kan han gjøre akkurat det samme som det du kan gjøre med ditt statsborgerskap. Anonymkode: c3a3b...54d 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #13 Skrevet 9. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han er norskfødt så er han vel like norsk som deg mtk på statsborgerskap, så da kan han gjøre akkurat det samme som det du kan gjøre med ditt statsborgerskap. Anonymkode: c3a3b...54d Om han er like norsk som meg pga et statsborgerskap - så burde han vell også gjøre det norske lover og myndigheter krever fra han for å hente kona hit? I stedet for å bruke Sverige som en løsninger, for han har ikke statsborgerskap i Sverige, vell? Hva skjer egentlig med disse menneskene som kommer fra utlandet inn til Europa (Norge) de blir uføretrygde, naver og bidrar på ingen måter til samfunnet vårt. Derimot er der VI andre som må jobbe hardt og gi våre penger til dem. Anonymkode: 6d783...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå