Gå til innhold

Kanin som er løs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så sikker. Men på vei til jobb så kjører jeg med buss langs motorveien. I dag så jeg noe som så ut som en kanin eller hare ligge bak et gjerde langs veien. Jeg var allerede sen til jobb, så jeg hadde ikke tid til å stoppe. Jeg ringte politiet da jeg kom på jobb, men den jeg snakket med mente at det ikke var noe de kunne gjøre. Så jeg lurer på om jeg skal ta en tur tilbake og se hva det er noe, evt om det er et dyr, og forsøke å kontakte Mattilsynet, og hvis det ikke hjelper bør jeg kanskje kontakte Dyrebeskyttelsen. 

Anonymkode: 448d7...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det syns jeg du burde, en løs kanin går gjerne ikke så fryktelig langt, men de kan bære veldig sky. Ta kontakt på den store kaninboka på Facebook, der er det mange som har erfaring med å evt fange inn løse kaniner og de kan ofte hjelpe med å finne fast/midlertidig hjem hvis ingen eier melder seg. 

Anonymkode: 41bd0...461

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det syns jeg du burde, en løs kanin går gjerne ikke så fryktelig langt, men de kan bære veldig sky. Ta kontakt på den store kaninboka på Facebook, der er det mange som har erfaring med å evt fange inn løse kaniner og de kan ofte hjelpe med å finne fast/midlertidig hjem hvis ingen eier melder seg. 

Takk for tips, men jeg lurer på hva jeg evt gjør med å ta bilde osv. Er ikke så god på å legge ut bilder. Men jeg kan legge til siden på Facebook, i fall det ikke skulle fungere å kontakte noen andre☺

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men jeg lurer på hva jeg evt gjør med å ta bilde osv. Er ikke så god på å legge ut bilder. Men jeg kan legge til siden på Facebook, i fall det ikke skulle fungere å kontakte noen andre☺

Ja ta bilde hvis du skulle være usikker på om det kan være en hare feks og du får det til  :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...