AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Gjennom mange år har jeg opplevd å være den eneste som setter skillepinne bak varene mine når jeg legger de i kassa for å betale, jeg gjør alltid dette for mine medkunder. Bare én eneste gang har det skjedd at en person foran meg har lagt den på, da kjente jeg at jeg ble så helt salig og lurte på om jeg hadde møtt min soulmate. Men seriøst, hvorfor gjør ikke folk dette? Er det meninga at en skal gjøre det for seg selv? Føler at når det har gått så mange år og bare én har gjort det for meg, så må det være noen her som kan si hvorfor.. Anonymkode: b1fac...427 9
Macro Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Jeg legger alltid skillepinne, men har aldri tenkt på det når andre ikke gjør det. Fikser det jo lett selv. Hva er problemet? 7
Svigermor Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Fordi jeg legger de bak varene til kunden foran meg i stedet. Det går da vel ut på det samme? 24
Gjest Elseby13 Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Det er ikke SÅ irriterende. Det som er mye, mye verre, er når folk bare lar handlevogna stå ved kasseområdet etter å ha betalt. Sett den på plass!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Elseby13 skrev: Det er ikke SÅ irriterende. Det som er mye, mye verre, er når folk bare lar handlevogna stå ved kasseområdet etter å ha betalt. Sett den på plass! Av en eller annen grunn er dette mest utbredt hos Kiwi! Kanskje fordi de har vogner uten mynt? Anonymkode: e3ba0...74e 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Problemet er at jeg står med full handlevogn og må da lirke meg forbi vogn og frem til pinnen for å legge den på, hadde personen foran bara lagt pinnen på så kunne jeg bare lagt varene på plass uten stress. Anonymkode: b1fac...427 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 Jeg begynte med det etter jeg bodde i Danmark. Der får du raskt en påminnelsen fra den bak i køen om du glemmer det. Anonymkode: cf843...1f5 8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Av en eller annen grunn er dette mest utbredt hos Kiwi! Kanskje fordi de har vogner uten mynt? Anonymkode: e3ba0...74e Coop har vogner uten mynt og det er alltid ryddet for vogner i coop butikkene her jeg bor. Anonymkode: b1fac...427
Husholdning1 Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 Fordi det er helt uproblematisk for den neste å legge den der. 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 Handler mye på kiwi fordi det blir nærmest for meg. Kun en sjelden gang jeg opplever at noen ikke legger ved skillepinnen. Anonymkode: 63008...ad8 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Fordi det er helt uproblematisk for den neste å legge den der. Det er ikke uproblematisk når jeg må styre med å komme forbi en full vogn. Anonymkode: b1fac...427
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 7. september 2017 #12 Skrevet 7. september 2017 Jeg legger det alltid på før mine varer, og så legger jeg den bak mine varer når jeg har lempet på ferdig. Har aldri sett folk, gjøre det for andre enn seg selv heller.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #13 Skrevet 7. september 2017 Det er ikke så vanskelig å gå forran vognen å legge den på før man plasserer vognen slik at det blir trang og kronglete å komme seg forbi. Her er det litt hipp som happ hva folk gjør. Folk gir eg så klart en skillepinne uten å mukke om man spør om det. Anonymkode: f82d9...44f 7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #14 Skrevet 7. september 2017 Jeg begynte å bruke skillepinnen kun på grunn av noen jenter som jobbet i kassa, og som blogget om det. Bloggen er nedlagt nå, tror jeg, men lærte mye av å lese i den Sier alltid hei, spør etter kvittering og ber om poser hvis jeg vil ha. Legger på skillepinnen både før og etter mine varer, og gjør mitt beste for å rydde vekk handlevogna. Og så passer jeg på å ha lommeboka klar, og ikke stå for mye i veien. Anonymkode: 54df0...393 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #15 Skrevet 7. september 2017 Folk gjør da dette stadig vekk? Du har nok bare vært uheldig med nabolaget du handler i, tror jeg. Dersom dette er ditt nabolag: er de like lite hjelpsomme sånn ellers? Holder folk dørene åpne for hverandre og gjør plass i busskuret når det regner og sånne normalt hyggelige ting? Anonymkode: 96d5c...069 7
Gjest Nori Skrevet 7. september 2017 #16 Skrevet 7. september 2017 (endret) Dette føyer seg inn i rekken over bevis på hvor lite smidige nordmenn er, sammen med manglende evne til å bruke rulletrapp og hvordan gå på/av kollektivtransport. Endret 7. september 2017 av Nori
Supernova17 Skrevet 7. september 2017 #17 Skrevet 7. september 2017 Melding mottatt, jeg skal aldri gjøre det igjen. 1
Gjest 123Sol Skrevet 7. september 2017 #18 Skrevet 7. september 2017 Ikke vanlig der jeg handler. Folk får gjøre det selv 😊 ikke alle som bruker pinne heller.
Husholdning1 Skrevet 7. september 2017 #19 Skrevet 7. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke uproblematisk når jeg må styre med å komme forbi en full vogn. Anonymkode: b1fac...427 Jeg har aldri det problemet med en full vogn. 1
Unika Skrevet 7. september 2017 #20 Skrevet 7. september 2017 Legger på pinnen når jeg husker det. Noen ganger glemmer jeg det hvis jeg står i egene tanker. Er vel ikke noe krise, lett for den bak å legge på pinnen selv :-) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå