Gå til innhold

Folk som tør satse på kjærligheten vs. Meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vitne til ei som turte å inngå et forhold til en mann. Han er muslim. Har masse kritiske venner til muslimer og de sa bare "skal se hvor lenge det varer". Noe som fikk meg til å spørre meg, er det slik at det ALDRI kan gå bra når det er mange fordommer mot noen?  

Selv tør jeg aldri å gi uttrykk for mine følelser.. 

Anonymkode: 74275...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå for dine følelser. De som rper høyest er nødvendigvis ikke de mest reflekterte og de skarpeste knivene i skuffen.. Verden trenger å høre litt mer enn måkepjatting.

Anonymkode: 2d2d8...4f6

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stå for dine følelser. De som rper høyest er nødvendigvis ikke de mest reflekterte og de skarpeste knivene i skuffen.. Verden trenger å høre litt mer enn måkepjatting.

Anonymkode: 2d2d8...4f6

Skulle ønske jeg turte. Det hadde vært herlig å bare møtt han og blitt noe mer. Men jeg tør da ikke. Foreldre og slekt vil møte dette med 100% negativitet. Jeg vil være redd for at fordommene stemmer. Jeg kan jo miste en bra mann pga dette :( men innledes det noe mer, vil folk bare gå og håpe på at jeg brenner meg. Slik at de kan si at de hadde rett. 

Skrevet

Forstår ikke, er det du eller venninna din som har funnet denne mannen?

Anonymkode: a9e3a...152

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke, er det du eller venninna din som har funnet denne mannen?

Anonymkode: a9e3a...152

Jeg har funnet denne mannen. "venninna" mi har allerede funnet en av samme slag. 

Skrevet

Nei fordommer trenger ikke være riktige. 

Det lønner seg alltid å satse på kjærligheten, fungerer det ikke så har man prøvd og kan vokse personlighetsmessig av det og vite at det ikke fungerte istedet for å sitte å lure resten av livet og angre på at man ikke prøvde. Og fungerer det så har man jo vært heldig å vunnet lottogevinsten :) Man vinner aldri uten å spille :) akuratt som med andre ting i livet, man får aldri den jobben man vil ha om man ikke gir innsats på intervjue, man får aldri den utdannelsen man har om man ikke gir gass på skolen osv :)

Anonymkode: a1fa7...e94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...