AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hvor/når i et nyforelsket forhold, er det størst sjanse for brudd. Altså når er den største risikoen for at noen gjør det slutt? Etter noen uker? Mnd? Eller 1-2 år? Anonymkode: 8e47a...a12
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Nå er jeg ingen ekspert, men jeg mener å ha hørt at nyforelsket-fasen varer i 4-6mnd, og at det er da de rosa brillene gradvis forsvinner. Ut over det er det vel 7-års sykluser på "kriser" i forhold. (7-års krise, 14-års krise osv.) Anonymkode: f22fd...825
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Vil vel tro mange brudd skjer, da forelskelsen forsvinner. Og etter det, vil jeg tro rundt 1-2 år, for da vurderer man ofte, om man skal ta forholdet videre, og flytte sammen. Anonymkode: 3d309...d96
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Har vært i 3 forhold og alle tre tok slutt etter 1,5 år. Forelsket i 6 måneder, koselig i 6 måneder. Blir samboere. Rundt 1 år og 3 måneder begynner følelsene og forsvinne og irritasjonsmomentene blir større. Siste måneden sitter jeg og manner meg opp til å gjøre det slutt. Helt grusomt. Føler meg skikkelig dritt etterpå. Vet ikke om det er meg det er noe galt med, eller at jeg bare har funnet feil menn. Håper på sistnevnte. Anonymkode: b39a5...970 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært i 3 forhold og alle tre tok slutt etter 1,5 år. Forelsket i 6 måneder, koselig i 6 måneder. Blir samboere. Rundt 1 år og 3 måneder begynner følelsene og forsvinne og irritasjonsmomentene blir større. Siste måneden sitter jeg og manner meg opp til å gjøre det slutt. Helt grusomt. Føler meg skikkelig dritt etterpå. Vet ikke om det er meg det er noe galt med, eller at jeg bare har funnet feil menn. Håper på sistnevnte. Anonymkode: b39a5...970 Eller kanskje du blir for tidlig samboer? Jeg personlig vil vente til jeg kjenner kjæresten min veeldig godt - typ 3 år kanskje, før jeg vurderer å flytte sammen, hehe Anonymkode: 1e9b3...cb7 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #6 Skrevet 9. september 2017 Trodde flesteparten av brudd skjedde etter ferier jeg? Juleferie og sommerferie spesielt. Da er man liksom tvunget til å være sammen mer enn vanlig. Anonymkode: 2e931...e32 2
GLADIATORE Skrevet 9. september 2017 #7 Skrevet 9. september 2017 Har ingen erfaring og har ingenting i denne tråden å gjøre. Men skulle vel tro faren er størst når man vurderer å forlate hverandre?
Gjest Mass Skrevet 9. september 2017 #8 Skrevet 9. september 2017 På 8.9.2017 den 22.58, AnonymBruker skrev: Har vært i 3 forhold og alle tre tok slutt etter 1,5 år. Forelsket i 6 måneder, koselig i 6 måneder. Blir samboere. Rundt 1 år og 3 måneder begynner følelsene og forsvinne og irritasjonsmomentene blir større. Siste måneden sitter jeg og manner meg opp til å gjøre det slutt. Helt grusomt. Føler meg skikkelig dritt etterpå. Vet ikke om det er meg det er noe galt med, eller at jeg bare har funnet feil menn. Håper på sistnevnte. Anonymkode: b39a5...970 Du har nok bare ikke funnet den rette. Kanskje vente med samboerbiten til du er mer sikker neste gang.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #9 Skrevet 9. september 2017 Aldri forstått folk som på død og liv må flytte sammen tidlig i et forhold. Anonymkode: d0ac4...ddc 3
ajarRun Skrevet 9. september 2017 #10 Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aldri forstått folk som på død og liv må flytte sammen tidlig i et forhold. Anonymkode: d0ac4...ddc Slitsomt å måtte ta på seg jakken for å knulle da.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #11 Skrevet 9. september 2017 Den tøffeste perioden jeg har opplevd er helt klart et par måneder/halvt år ca etter å ha blitt samboere. Ikke nyforelsket, irriterende vaner blir veldig tydelige, samtidig som kommunikasjonen ikke er like god eller føles like trygt som nå (etter flere år og kjenner hverandre ut og inn, trygg på at det ikke blir brudd av "filleting"). Men det gikk seg til. Noen år etter det igjen mistet vi også piffen litt, virker ikke helt uvanlig, så da er jo spørsmålet hva man gjør med det. Lengter tilbake til singel tiden eller åpner øynene for andre, eller velge å legge litt ekstra tid og omsorg i forholdet man har. Gikk seg til det og. Ellers tror jeg det er stor fare for brudd et år eller to etter første barn... Anonymkode: fb2b0...84e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 To småbarn dreper de fleste forhold. Anonymkode: 44022...deb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå