Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har dessverre klart å få utleggstrekk på lønn. Jeg får utbetalt 11000 i lønn Leier bolig til 7500, er i en prosess der jeg har bedt om at trekkene reduseres. Kan jeg søke bostøtte? Noen som vet? 

Anonymkode: fb92b...665

Skrevet

Dessverre? Dette er da helt din egen skyld når du dropper å betale regningene dine, og du ahr rikelig med anledning til å avtale nedbetaling med kreditor før det går til utleggstrekk. Nei sånne som deg er det ikke synd på.

Anonymkode: d6703...ad0

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har dessverre klart å få utleggstrekk på lønn. Jeg får utbetalt 11000 i lønn Leier bolig til 7500, er i en prosess der jeg har bedt om at trekkene reduseres. Kan jeg søke bostøtte? Noen som vet? 

Anonymkode: fb92b...665

Om du har leid en stund, dvs før trekket begynte, kan du bare sende dokumentasjon til de om at trekket skal opphøre. Du skal ha nok igjen til livsopphold. Det har du ikke med 11000 utbetalt og 7500 i leie.

Anonymkode: 5d8fe...2ad

Skrevet

Hvis bruttoinntekten din er lav nok, kan du søke. Men det har ingenting med utleggstrekket og gjøre. De tar ikke hensyn til det.

Du kan legge ved dokumemtasjon på utgiftene dine, og be namsmyndigheten eller den som har iverksatt trekket om å regne om på nytt

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre? Dette er da helt din egen skyld når du dropper å betale regningene dine, og du ahr rikelig med anledning til å avtale nedbetaling med kreditor før det går til utleggstrekk. Nei sånne som deg er det ikke synd på.

Anonymkode: d6703...ad0

TS har heller ikke sagt at h*n syns synd i seg selv. Det er mer synd i deg med de holdningene du fremviser. Du aner ikke hvorfor TS har trekk, men utgår fra at h*n er en dårlig betaler. Du kan ta deg jobb som synser, om du får noen.

Anonymkode: 5d8fe...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...