AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Men som er på rett vei nå. Kan dere dele erfaringene deres? Akkurat nå har jeg en litt trøblete studiesituasjon. Det føles ganske ille ut nå, men jeg prøver å overbevise meg selv om at dette ikke har noen betydning om noen år. Hvordan ble studiesituasjonen din trøblete og hvorfor skjedde det? Hvor mye ble du forsinket i forhold til normal studieprogresjon? Hvordan påvirket dette det sosiale på studiet? Er denne situasjonen noe du tenker på i dag, eller har du lagt dette bak deg? Anonymkode: 2cceb...b55
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Jeg har brukt noen ekstra år, men tenker ikke på det som noe negativt. Jeg hoppet over på et nytt studium rett før jeg skulle skrive masteroppgave på mitt gamle studium. Tok mange ulike fag som spriket i alle retninger, men som var med på å forme meg og dekke mange av mine ulike interessefelt. Jobber med noe i dag som er helt irrelevant i forhold til studiene mine. Men studietiden var min beste tid, mye på grunn av friheten man fikk til å prøve og feile uten store konsekvenser. Kan ikke prøve og feile så mye lenger nå, men huslån og to små barn... Anonymkode: 9a81a...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå