martineb Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hva tenker dere om å gå uten bh under f.eks. jumpsuit og singlet? Jeg syns det er behagelig (har nokså små, faste pupper som står ut og ikke henger noe), men er det enkelte som synes dette er vulgært? Gjør det noen forskjell om man ser brystvortene tydelig eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Jeg går helst uten bh, men uten bh skjer bare hjemme! Jeg har store bryst, som ikke henger, men jeg liker ikke bh. Likevel bruker jeg alltid bh utenfor hjemmet. Jeg tror du vil oppfattes som litt vulgær om du går uten bh offentlig. Særlig om brystvorter er synlig. Jeg merker selv at blikket mitt blir dratt ned til synlige brystvorter, selv om jeg ikke er lesbisk, og selv om jeg ikke føler noen tiltrekning. De bare er et blikkfang, noe utenom det vanlige. Hvis man IKKE vil ha noen oppmerksomhet på brystene sine, så lar man være å gå uten bh i singlet! Anonymkode: bedb9...a92 3
Kjolepiken Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 8 timer siden, martineb skrev: Hva tenker dere om å gå uten bh under f.eks. jumpsuit og singlet? Jeg syns det er behagelig (har nokså små, faste pupper som står ut og ikke henger noe), men er det enkelte som synes dette er vulgært? Gjør det noen forskjell om man ser brystvortene tydelig eller ikke? Går mye uten under kjolene selv , har aldri hørt noe nagativt fra noen så tror ikke folk rundt meg bryr seg så mye har sånne faste pupper jeg også da...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Nei, så lenge ikke brystene dine tyter ut fra overdelen synes jeg du kan gå uten BH. Brystvorter er ikke noe vulgært i seg selv om du er kledd helt normalt. At noen merker at blikket dras mot dem får være deres sak. Anonymkode: 259cb...751 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Ingen menn bruker BH eller noe annet for å dekke til sine brystvorter, så da trenger heller ikke damer å gjøre det med mindre de selv ønsker å bruke BH for å få støtte. Anonymkode: 65066...fdf 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Jeg gir blanke faen i om andre har på bh eller ikke. Selv synes jeg ikke det er behagelig. Mulige det er fordi jeg har ganske store bryster. Anonymkode: e33ef...ce9 1
Capricae Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 alle modne bryster henger, med mindre du er under 18. bryster skal ha en vinkelform, og ikke sfærisk 1
martineb Skrevet 8. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2017 20 timer siden, Capricae skrev: alle modne bryster henger, med mindre du er under 18. bryster skal ha en vinkelform, og ikke sfærisk Vil si mine har en vinkelform uten å henge, brystvortene peker svakt oppover.
martineb Skrevet 8. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2017 20 timer siden, Kjolepiken skrev: Går mye uten under kjolene selv , har aldri hørt noe nagativt fra noen så tror ikke folk rundt meg bryr seg så mye har sånne faste pupper jeg også da... Sender deg PM
Capricae Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 4 minutter siden, martineb skrev: Vil si mine har en vinkelform uten å henge, brystvortene peker svakt oppover. alle bryst er tyngre på bunnen; upper pole fullness er oppdiktet av plastiske kirurger. INGEN kvinner har upper pole fullness naturlig.
Stina234 Skrevet 8. september 2017 #11 Skrevet 8. september 2017 Er vel opp til hver enkelt om de vil gå med BH eller ikke. Hva andre syntes om det er ikke et tema syntes jeg. Er kresen i valg av bh selv, må være behagelig og støtte godt. Har av og til noen feilkjøp men da går den i retur.
martineb Skrevet 8. september 2017 Forfatter #12 Skrevet 8. september 2017 22 minutter siden, Capricae skrev: alle bryst er tyngre på bunnen; upper pole fullness er oppdiktet av plastiske kirurger. INGEN kvinner har upper pole fullness naturlig. Jeg er slik, 100% naturlig: http://www.brdteengal.com/tgpx/model-previews/loretta-a-tits-172.jpg (ikke trykk hvis du ikke tåler å se pupp)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #13 Skrevet 8. september 2017 BH er et irriterende plagg, selv om de ble noe mindre irriterende etter at jeg gikk og fikk målt meg, sånn at jeg kunne begynne å kjøpe korrekt størrelse. Uansett føles det unødvendig for meg å gå med det, i og med at jeg ikke har kjempestore pupper, og ikke noe som henger særlig. Jeg går uten når jeg føler jeg kan, men det kommer veldig an på hva jeg har på meg. Tynne singletter eller tettsittende overdeler føler jeg meg ikke bekvem med uten BH, men det har mer med omgivelsene å gjøre enn meg selv. Føler blikk, og skulle ønske folk kunne slappe litt mer av rundt nippler, altså. Alle har dem. Da jeg var tenåring var det bare mødre og bestemødre som gikk med BH. Og ungjenter om de hadde gigapupper. For oss var BH bare rart, og føltes like ubekvemt å gå med som det føles å gå uten nå. Jeg var tenåring på begynnelsen av 80-tallet. Raddisene brant jo BH'ene på bålet før jeg ble tenåring, heldigvis. Først da jeg var rundt 25, på 90-tallet, begynte jeg med BH. Ikke fordi jeg trengte det, men fordi det ble veldig mote med lekkert undertøy. Utviklingen etter det har jo bare gått bakover. Anonymkode: ae3d6...763 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #14 Skrevet 8. september 2017 15 minutter siden, martineb skrev: Jeg er slik, 100% naturlig: http://www.brdteengal.com/tgpx/model-previews/loretta-a-tits-172.jpg (ikke trykk hvis du ikke tåler å se pupp) Oi, slik er mine også! Helt like! Jeg bruker alltid BH, da, synes ikke det er noe stress. Hvis det er ei dame som går uten BH, kan det hende hun får et ekstra blikk fra meg, men mer fordi det er uvanlig å gå uten BH, så jeg legger merke til det, på en måte. Men du gjør det du synes er best for deg De som legger merke til at du går uten BH, vet ikke hvem du er, og dagen deres fortsetter, likeså dagen din. De menneskene kommer ikke til å sitte på gamlehjemmet i 2067 og si "vet dere hva, i 2017 så jeg noen som gikk uten BH!" og dermed blir det dagens snakkis (eller kanskje, er vel ikke så mye fart og spenning der) Anonymkode: ab93c...044
Gjest -Willow Skrevet 8. september 2017 #15 Skrevet 8. september 2017 For rundt to år siden sluttet jeg å gå med BH, og for en befrielse det har vært! Det kan hende jeg bruker bandeau om jeg føler jeg trenger litt støtte, men sitter plaggene relativt tett dropper jeg det alltid. BH med spiler er det verste jeg vet om. I starten var jeg redd for at det skulle bli ansett som vulgært, men nå er jeg bare oppgitt over at jeg tenkte slik og for at noen mener det. Jeg går ikke uten BH for oppmerksomhet, men fordi det er tusen ganger mer behagelig for MEG. Så kan folk gi faen i å overseksualisere og prøve å ilegge det skam.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #16 Skrevet 15. september 2017 Har ganske store pupper som peker litt nedover, og det er ikke særlig fint uten BH. Har i det siste begynt å bruke sånne "bralets", og kjøper jeg 1-2 størrelser mindre holder de brystene oppe! Skulle ønske jeg slapp å bruke BH, for det er ikke begagelig ... håper de krymper nå som jeg går ned i vekt! Anonymkode: 8159e...102
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #17 Skrevet 16. september 2017 Jeg foretrekker å gå med BH selv om jeg har verdens minste pupper. Føler at puppene mine er såpass private at jeg ikke vil dele dem med resten av verden. Får dessuten såre brystvorter om de skal være i fri flyt under gensere eller skjorter. Anonymkode: 9570f...0f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå