Gå til innhold

Holde opp stroppeløs jumpsuit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten kleskrise pågående. På mandag skal jeg på firmafest. Jeg hadde i utgangspunktet antrekket i boks, og hadde ikke tenkt å stresse mer med det. Det er snakk om en stroppeløs jumpsuit i svart. Jeg prøvde den i går, og ser at jeg er blitt for smal over brystet og at den glir ned. Hva skal jeg gjøre? Jeg vurderer å sy på en halterneck, men jeg har ikke sydd siden jeg gikk på barneskolen, dessuten er jeg usikker på om jeg rekker å finne stoff. Finnes det en idiotsikker måte å holde den oppe på, som ikke medfører at jeg må stresse unødig mye om jeg skal på toalettet? 

Jeg bor i Oslo, så jeg vurderte å finne noen til å sy på stropper, men jeg er usikker på om det er nok tid, dessuten er jeg ikke kjent i Oslo så jeg vet ikke hvem jeg skal gå til. 

Jeg vurderer å finne noe annet å gå med, men det jeg har av penklær i skapet er gjerne kjoler som ikke går sammen med strømpebukse og jeg har så stygge bein for øyeblikket med skrubbsår, blåmerker og sykkelshortsskille. Jeg vurderer å bare kjøpe noe nytt, men er heller ikke gira på å bruke så fryktelig mye penger. 

Noen råd?

Anonymkode: cf995...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den holdes oppe med strikk kan du sy noen sting for å stramme strikken. Evt. feste den med sikkerhetsnåler eller lignende hvis du skal bruke stroppeløs BH under. Klestape ville kanskje være det beste, men da får du trøbbel med turer på toalettet.

Anonymkode: 97223...b47

Skrevet

Du kan dra til clas ohlson eller lignende, og kjøpe dobbeltsidig teip. :) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...