AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Etter første date, tjener jeg noe på å være "hard to get" og la deg ta initiativet til date nr. 2 (særlig når du tok initiativet til date nr. 1)? Eller er det bedre at jeg etter et døgn eller to sender en melding og spør om du er videre interessert? Anonymkode: 078cd...e4a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Jeg er kvinne, men... Hvis han er en ekte mann så foretrekker han å ta initiativet. Er han en feig tøffel vil du bli nødt til å ta første skrittet. Men husk på at i så fall vil du bli nødt til å lede han rundt som en hund i bånd for resten av livet. Resten av forholdet i alle fall. Anonymkode: ecfaa...438 2
stan Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Jeg tror du vil tjene på å være deg selv, gjøre det du føler er naturlig. Vær ærlig, ikke spill et spill. 11
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 5 minutter siden, stan skrev: Jeg tror du vil tjene på å være deg selv, gjøre det du føler er naturlig. Vær ærlig, ikke spill et spill. HELT enig med dette! Anonymkode: 107ac...421
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 19 minutter siden, stan skrev: Jeg tror du vil tjene på å være deg selv, gjøre det du føler er naturlig. Vær ærlig, ikke spill et spill. Det er nok sant... To døgn etter første date; da virker jeg ikke desperat? (Greit å ikke skulle spille et spill, men også greit å ikke fremstå som desperat og fjern). Anonymkode: 078cd...e4a
Gjest padawan Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Verste jeg vet er damer som spiller spill og klorer seg fast i normer fra 1800-tallet.
Grave Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 This is why we cant have nice things. Hva faen tjener du på spille hard2get? more fish in the sea.
Nerine_ Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, men... Hvis han er en ekte mann så foretrekker han å ta initiativet. Er han en feig tøffel vil du bli nødt til å ta første skrittet. Men husk på at i så fall vil du bli nødt til å lede han rundt som en hund i bånd for resten av livet. Resten av forholdet i alle fall. Anonymkode: ecfaa...438 Folk er forskjellige, noen er mer frempå og selvsikre enn andre. Men det er i mine øyne ikke det som avgjør om han er en ekte mann eller ikke.
Gjest padawan Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, men... Hvis han er en ekte mann så foretrekker han å ta initiativet. Er han en feig tøffel vil du bli nødt til å ta første skrittet. Men husk på at i så fall vil du bli nødt til å lede han rundt som en hund i bånd for resten av livet. Resten av forholdet i alle fall. Jeg blir stadig overrasket over kvinner som vil ha likestilling men som har slik gammeldags holdning til dating og sosiale relasjoner.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 Når damer leker hard to get går jeg bare videre... 36 minutes ago, padawan said: Jeg blir stadig overrasket over kvinner som vil ha likestilling men som har slik gammeldags holdning til dating og sosiale relasjoner. Likestilling og feminisme gjelder kun i saker som gagner de. Initiativ betyr ansvar og ansvar et kjipt. Anonymkode: a6d0e...936
Sykkelkopp Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 (endret) I det lange bildet tjener du ingenting på å være hard to get. Det det derimot hjelper på er å holde menn som ikke er så interessert i deg, men bare i jakten, gående litt lenger Så er du interessert i å finne noen som faktisk liker deg for den du er, og ikke ideen om hvem du er, ikke spill hard to get 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok sant... To døgn etter første date; da virker jeg ikke desperat? (Greit å ikke skulle spille et spill, men også greit å ikke fremstå som desperat og fjern). Anonymkode: 078cd...e4a ... Desperat er ikke det samme som å være ivrig og interessert. Å være ivrig er å vise interesse for å møtes igjen, gjerne på denne daten. Det er bare sjarmerende. Å være desperat er å ikke godta et nei for et nei, eller ikke ta hint. Så om du foreslår å treffes igjen dagen etterpå, og han sier det passer litt dårlig. (Punktum) Og så sier du hva med til helgen. Og så sier han har helgearbeid, kanskje til neste uke. Og så sier du hvilken dag i neste uke? Han: Vet ikke, da måtte jeg ha sjekket kalenderen min først Du:Ja okey! *plukker opp mobilen til fyren og begynner å lete* DA er du desperat(og litt før det og) Å være desperat er også å kreve konstant oppmerksomhet, ringe konstant - og å klage om fyren ikke svarer på sms på 2 timer. En liten tekst hvor du sier du trivdes og foreslår å møtes igjen er ikke desperat Endret 7. september 2017 av Sykkelkopp 1
I Grosny Skrevet 7. september 2017 #12 Skrevet 7. september 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, men... Hvis han er en ekte mann så foretrekker han å ta initiativet. Er han en feig tøffel vil du bli nødt til å ta første skrittet. Men husk på at i så fall vil du bli nødt til å lede han rundt som en hund i bånd for resten av livet. Resten av forholdet i alle fall. Anonymkode: ecfaa...438 Vanskelig den der. Jeg hadde neppe tatt initiativ dersom jeg følte at hun manglet entusiasme/interesse. Jeg tror få menn gidder å kurtisere uinteressert dame. Sist jeg datet fikk jeg imidlertid gode tilbakemeldinger på kroppspråk, som gjorde at jeg fikk tro på mulighetene, og jeg tok initiativ. Endret 7. september 2017 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #13 Skrevet 7. september 2017 54 minutter siden, Sykkelkopp skrev: I det lange bildet tjener du ingenting på å være hard to get. Det det derimot hjelper på er å holde menn som ikke er så interessert i deg, men bare i jakten, gående litt lenger Så er du interessert i å finne noen som faktisk liker deg for den du er, og ikke ideen om hvem du er, ikke spill hard to get ... Desperat er ikke det samme som å være ivrig og interessert. Å være ivrig er å vise interesse for å møtes igjen, gjerne på denne daten. Det er bare sjarmerende. Å være desperat er å ikke godta et nei for et nei, eller ikke ta hint. Så om du foreslår å treffes igjen dagen etterpå, og han sier det passer litt dårlig. (Punktum) Og så sier du hva med til helgen. Og så sier han har helgearbeid, kanskje til neste uke. Og så sier du hvilken dag i neste uke? Han: Vet ikke, da måtte jeg ha sjekket kalenderen min først Du:Ja okey! *plukker opp mobilen til fyren og begynner å lete* DA er du desperat(og litt før det og) Å være desperat er også å kreve konstant oppmerksomhet, ringe konstant - og å klage om fyren ikke svarer på sms på 2 timer. En liten tekst hvor du sier du trivdes og foreslår å møtes igjen er ikke desperat Takk for godt svar! Har jo forsåvidt ingenting å tape, ei heller noen grunn til å vente... Kanskje jeg rett og slett skal hoppe i det 🙈 Anonymkode: 078cd...e4a
Druid Skrevet 7. september 2017 #14 Skrevet 7. september 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter første date, tjener jeg noe på å være "hard to get" og la deg ta initiativet til date nr. 2 (særlig når du tok initiativet til date nr. 1)? Eller er det bedre at jeg etter et døgn eller to sender en melding og spør om du er videre interessert? Anonymkode: 078cd...e4a Jeg kan kun svare for meg selv, og alt spill, spesielt "hard to get", er tegn på at du er dårlig match for meg. Det er menn som verdsetter hard to get. Gjerne menn som føler at hvis de ikke har lagt inn en markant innsats på å få deg interesert, så er de mindreverdige som menn, og du lett på tråden. Hvis jeg er nødt å legge inn ekstrainnsats for å selge meg inn for deg, tenker jeg at du vil minste interessen over tid i hverdagen, og gå videre hvis jeg ikke fortsetter å late som jeg er noe annet enn jeg er. Endret 7. september 2017 av Druid 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #15 Skrevet 7. september 2017 Det spørs hva du er ute etter. Hvis du er ute etter et forhold så vil ikke spill kunne fungere. Jeg ser liksom ikke for meg at det skal gjøre den store forskjellen. Enten er han interesert eller så er han ikke. Hvis det er en dealbreaker for han at du viser interesse, så tenker jeg at han ikke er forholdsmateriale. Jeg skjønner at du er redd for å bli avvist og det er jo enda verre hvis du faktisk har vist interesse og blir veid og funnet for lett. Så da er det enklere å spille hard to get, slik at det ikke er du som blir stående igjen som svarteper. Men faktum er nok at det gjør ingen forskjell, er han interessert så vil alt bli mye bedre enn om dere skal leke med hverandre og være usikre. Jeg tror ikke at det å spille hard to get vil være avgjørende for om han liker deg eller ikke. Kanskje er det heller slik at hard to get kan leses som manglende interesse og at vedkommende derfor ikke ønsker å bli avvist og går videre. Da kan dere potensielt sett gå glipp av noe veldig bra. Kommunikasjon er en bra ting, og det er mye enklere å forholde seg til ærlighet. Vær deg selv, det er det som er pakka di, og det er det han trenger å se for å kunne vurdere om han er interessert. I et langvarig forhold må du nesten kunne cøre deg selv og ikke spille en rolle som du tror han liker. Anonymkode: 0c73a...b87 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #16 Skrevet 7. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, men... Hvis han er en ekte mann så foretrekker han å ta initiativet. Er han en feig tøffel vil du bli nødt til å ta første skrittet. Men husk på at i så fall vil du bli nødt til å lede han rundt som en hund i bånd for resten av livet. Resten av forholdet i alle fall. Anonymkode: ecfaa...438 Vær så snill og ikke snakk på vegne av det andre kjønnet....please ikke vær en så stusselig bedreviter. Til deg ts. Litt hard to get må du spille. Men ikke for mye. Tar du initiativ selv slik du skriver det elsker menn. Men hold bittelitt tilvake slik at han ikke tror han kan få deg så lett allerede Anonymkode: fed02...e59 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #17 Skrevet 7. september 2017 NEI! Jeg spilte masse spill med gutta frem til jeg ble sånn 22. Beit med alltid i stumpen. De jeg faktisk likte gikk bare videre, uten å se seg bak igjen. Har veldig veldig mye anger.... Er helt enig med Stan. Vær deg selv. Du vinner ikke med spill. Anonymkode: 2bff2...487 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #18 Skrevet 7. september 2017 Dersom du faktisk er hard to get er det ikke et problem, men dersom du spiller det vil det nok by på flere problemer enn noe godt da man ofte vil gi blandede signaler og den andre parten ikke helt vet hvor man har deg. Det å la det første og andre initiativet falle på mannen fordi dette er det som er naturlig for deg synes jeg ikke er noe negativt i seg selv. Anonymkode: f07a2...ac9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå