AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #21 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt om flere damer som har forlatt sin kjæreste fordi han ikke var stor nok der nede. Anonymkode: e2bf1...8cc Hva så? Er jo bare bra mannfolkene ble kvitt disse damene før forholdet gikk lengre og de eventuellt fikk barn. Tror de har det mer enn nok godt uten damene med vid vagina Anonymkode: 3b778...bd8 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 7. september 2017 #22 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo da, jeg skjønte poenget ditt. Det er mulig å være dårlig i senga selv om penisens størrelse ikke er et problem. Men det hjelper i hvert fall ikke på å ha et størrelse problem i tillegg! Anonymkode: e2bf1...8cc Det var IKKE poenget. Det stikk motsatte var vel nærmest poenget... at du kan være en Gud i senga uten stor penis fordi det er så mange andre måter å gi damer orgasme på at en stor penis egentlig bare utgjør en liten del av selve sexen (pun intended..)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #23 Skrevet 7. september 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Det var IKKE poenget. Det stikk motsatte var vel nærmest poenget... at du kan være en Gud i senga uten stor penis fordi det er så mange andre måter å gi damer orgasme på at en stor penis egentlig bare utgjør en liten del av selve sexen (pun intended..) Hæ?? Anonymkode: e2bf1...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #24 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: Leste nå nettopp at selveste Ron Jeremy med sine 25cm har gitt kvinner flest orgasme med bruk av tunga. Bare sånn FYI.. Hvem er det som liker en på 25 cm?Ts. Jeg hadde ikke kunne ikke brydd meg mindre. Beste jeg har hatt hadde som deg. Og jeg har hatt de med store. Det er bare ubehagelig,æsj. Anonymkode: e7f1d...683
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #25 Skrevet 7. september 2017 18 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Det var IKKE poenget. Det stikk motsatte var vel nærmest poenget... at du kan være en Gud i senga uten stor penis fordi det er så mange andre måter å gi damer orgasme på at en stor penis egentlig bare utgjør en liten del av selve sexen (pun intended..) For en liten penis vil aldri være bra på den måten. Det er egentlig ett fett om du kapper av deg kuken eller har liten kuk, det fins jo andre måter å tilfredsstille på. Anonymkode: 1715c...e76 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #26 Skrevet 7. september 2017 12 cm er ikke mikropenis, men jeg ville blitt glad for en litt større ja og støttet mannen i en sånn avgjørelse. Det er mye deiligere å ha sex med en mann som er fornøyd med seg selv, selvtillitten stråler gjennom, og dårlig selvtillitt gir dårlig sex. Anonymkode: f3a45...e2f
Gjest noe tilfeldig Skrevet 7. september 2017 #27 Skrevet 7. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For en liten penis vil aldri være bra på den måten. Det er egentlig ett fett om du kapper av deg kuken eller har liten kuk, det fins jo andre måter å tilfredsstille på. Anonymkode: 1715c...e76 Det var jo hele poenget.....
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #28 Skrevet 7. september 2017 Jeg ville aldri blitt sammen med en mann med mikropenis, så den problemstillingen ville aldri ha dukket opp. Anonymkode: c98ef...606
innsats Skrevet 7. september 2017 #29 Skrevet 7. september 2017 12 cm ca 3 cm fra snittet i Norge. Et snitt som vil ved normalfordeling være mange som et under. 12 cm er nærmere median enn du tror. Det punktet der de fleste peniser befinner seg. Uansett størrelse så er det helt andre kriterier en størrelsen på utstyret ditt som får henne til å kalle deg en Gud i senga. Skjønner en mann seg på kvinners seksuelle åndeverden og hennes fysikk, og kan omsette dette til handling, det vil hun merke og ønske mer av. På tide å oppgradere gutter, hvis dere ønsker å ha mye sex gjennom hele livet. 2
NilleMille Skrevet 7. september 2017 #30 Skrevet 7. september 2017 12 cm er en helt vanlig størrelse og defineres ikke som micropenis 1
martineb Skrevet 7. september 2017 #31 Skrevet 7. september 2017 Personlig foretrekker jeg noe større peniser enn 12 cm, men bevares, jeg har hatt herlig sex med menn som har penis rundt den størrelsen også. Min nytelse og mine orgasmer har vært deilige likevel. Som det blir sagt her er ikke 12 cm noe mikropenis akkurat. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #32 Skrevet 7. september 2017 12 cm er ikke mikropenis, og fungerer helt fint. Var sammen med en som hadde mikropenis, i slapp tilstand, så, så man ikke penisen i det hele tatt. Og i stiv tilstand var den kanskje 4 cm og tynn. Anonymkode: 8c046...290 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #33 Skrevet 7. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt om flere damer som har forlatt sin kjæreste fordi han ikke var stor nok der nede. Anonymkode: e2bf1...8cc Og jeg, nærmere 40 år og med en stor venninnegjeng, har aldri hørt om det. Jeg har flere venninner som har dumpet menn av seksuelle årsaker, men da dreier det seg i 90% av tilfellene om menn som bare tenker på seg selv i senga - altså, det var innsatsen som var problemet, ikke fysikken. Anonymkode: fecfe...60d 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #34 Skrevet 7. september 2017 6 hours ago, AnonymBruker said: Eh hallo? Micropenis er under 7 cm. Du er langt fra micro. Er kun på kg og kravstore damer med store vaginaer som mener dwtte er micropenis ""Micropenis is an unusually small penis. A common criterion is a dorsal (measured on top) erect penile length of at least 2.5 standard deviations smaller than the meanhuman penis size,[1] or smaller than about 7 cm (2 3⁄4 in) for an adult when compared with an average erection of 12.5 cm "" Som du ser så er 12 cm faktisk helt vanlig. Ikke bry deg hva kvinner tenker Anonymkode: 3b778...bd8 Det riktige er vel, ikke bry deg om hva mange menn på KG påstår at kvinner tenker. Anonymkode: c1673...a92 4
Resignert Skrevet 7. september 2017 #35 Skrevet 7. september 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei! Jeg hadde heller prøvd å gi deg bedre selvtillit. Jeg bryr meg ikke om det. Heller bedre med en helt normal penis, enn en svær som ikke er bedre og heller vondt. Anonymkode: d8e70...94c Den eneste måten "å gi mannen bedre selvtillit" (når det gjelder sex) er om han klarer å få deg til å komme ved hjelp av penisen, altså av kun knulling. That's it. Om han kan slikke/fingre deg til orgasme sier egentlig fint lite om han, annet enn at han er i stand til å bevege fingrene og tungen. Å fortelle han at han er bra osv. er ikke særlig virkningsfullt, og får fort en karakter av trøst, og bekrefter dermed at han er riktig elendig. Faking av orgasmer er en ren fornærmelse. Så de av oss som ikke er så heldige å ha en stor penis, eller er så heldige å ha en kvinnelig partner som kommer ved knulling/piv/samleie (stryk det som ikke passer), er faktisk dømt til å ha dårlig selvtillit. I noen tilfeller så dårlig at man mister lysten på sex.
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #36 Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, Resignert skrev: Den eneste måten "å gi mannen bedre selvtillit" (når det gjelder sex) er om han klarer å få deg til å komme ved hjelp av penisen, altså av kun knulling. That's it. Så det er menns feil at de fleste kvinner ikke får vaginalorgasme? Jeg skjønner ikke hvordan dere får alt til å dreie seg om pikk.. Mange kvinner er dessverre laget sånn at de IKKE får vaginalorgasme, det har ikke noe med pikken å gjøre, sexen kan være kjempe god uten orgasmen, det har noe med vagina å gjøre. Men kvinner gir dere dårlig selvtilit ved å ikke fake orgasmer... trist 3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 7. september 2017 #37 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og jeg, nærmere 40 år og med en stor venninnegjeng, har aldri hørt om det. Jeg har flere venninner som har dumpet menn av seksuelle årsaker, men da dreier det seg i 90% av tilfellene om menn som bare tenker på seg selv i senga - altså, det var innsatsen som var problemet, ikke fysikken. Anonymkode: fecfe...60d DETTE var også poenget mitt med å henvise til Ron J.. en mann som har en kjempestor kuk kan faktisk foretrekke eller damene kan foretrekke helt andre ting (som slikking) er man god i senga (som at man slikker, fingrer, skaper spenning, er omsorgsfull osv osv) så er penisstørrelse jævlig irrelevant !!
Resignert Skrevet 7. september 2017 #38 Skrevet 7. september 2017 Just now, kattepusen said: Så det er menns feil at de fleste kvinner ikke får vaginalorgasme? Jeg skjønner ikke hvordan dere får alt til å dreie seg om pikk.. Mange kvinner er dessverre laget sånn at de IKKE får vaginalorgasme, det har ikke noe med pikken å gjøre, sexen kan være kjempe god uten orgasmen, det har noe med vagina å gjøre. Men kvinner gir dere dårlig selvtilit ved å ikke fake orgasmer... trist Nei, jeg skrev at faking er en ren fornærmelse. Altså verre enn noe annet. Men å gi noen bedre selvtillit med "prat" er lite hensiktsmessig overfor voksne menn. Litt som å rose et lite barn som ikke helt får til det det prøver på.
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #39 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Resignert skrev: Nei, jeg skrev at faking er en ren fornærmelse. Altså verre enn noe annet. Men å gi noen bedre selvtillit med "prat" er lite hensiktsmessig overfor voksne menn. Litt som å rose et lite barn som ikke helt får til det det prøver på. Jeg så det, men du sier også at eneste måten å gi dere bedre selvtilit på, er å få orgasme.. Så ei som ikke KAN få orgasme, må da fake. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #40 Skrevet 7. september 2017 9 minutter siden, Resignert skrev: Den eneste måten "å gi mannen bedre selvtillit" (når det gjelder sex) er om han klarer å få deg til å komme ved hjelp av penisen, altså av kun knulling. That's it. Om han kan slikke/fingre deg til orgasme sier egentlig fint lite om han, annet enn at han er i stand til å bevege fingrene og tungen. Å fortelle han at han er bra osv. er ikke særlig virkningsfullt, og får fort en karakter av trøst, og bekrefter dermed at han er riktig elendig. Faking av orgasmer er en ren fornærmelse. Så de av oss som ikke er så heldige å ha en stor penis, eller er så heldige å ha en kvinnelig partner som kommer ved knulling/piv/samleie (stryk det som ikke passer), er faktisk dømt til å ha dårlig selvtillit. I noen tilfeller så dårlig at man mister lysten på sex. Hvis kvinnen ikke får orgasme av penetrering alene er det som oftest på grunn av hennes anatomi, ikke hans. 12 cm penis er vel ganske normalt? Ikke noe jeg ville reagert på, i alle fall. Jeg er en av de heldige som får orgasme med penetrering, og 12 cm er mer enn nok for det. Områdene som gir orgasme er ikke så langt inn i vagina. En annen fordel med "liten" penis er analsex. For stor penis blir vondt i stedet for godt. Anonymkode: 62305...6d6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå