Resignert Skrevet 7. september 2017 #41 Skrevet 7. september 2017 2 minutes ago, kattepusen said: Jeg så det, men du sier også at eneste måten å gi dere bedre selvtilit på, er å få orgasme.. Så ei som ikke KAN få orgasme, må da fake. Nei, begge må bare akseptere at sånn er det. Jeg føler meg elendig 80-90 % av gangene vi har knullet, og jeg har kommet, og ikke hun. I mitt tilfelle føles det noen ganger best å ikke komme, siden hun ikke gjør det. 0-0 liksom.
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #42 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Resignert skrev: Nei, begge må bare akseptere at sånn er det. Jeg føler meg elendig 80-90 % av gangene vi har knullet, og jeg har kommet, og ikke hun. I mitt tilfelle føles det noen ganger best å ikke komme, siden hun ikke gjør det. 0-0 liksom. Og det gjelder selv om hun sier hun nyter sexen, selv uten orgasmen? For da bare "trøster" hun deg? 1
Resignert Skrevet 7. september 2017 #43 Skrevet 7. september 2017 Just now, kattepusen said: Og det gjelder selv om hun sier hun nyter sexen, selv uten orgasmen? For da bare "trøster" hun deg? Ja, egentlig. Litt som å si at en fotballkamp uten scoringer (eller eventuelt 1 selvmål) var en bra kamp. For meg, og sannsynligvis mange andre menn, er det viktig å prestere. Det gir selvtillit. (og jeg er egentlig fint lite fotballinteressert, men syns det er en passende beskrivelse)
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #44 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Resignert skrev: Ja, egentlig. Litt som å si at en fotballkamp uten scoringer (eller eventuelt 1 selvmål) var en bra kamp. For meg, og sannsynligvis mange andre menn, er det viktig å prestere. Det gir selvtillit. (og jeg er egentlig fint lite fotballinteressert, men syns det er en passende beskrivelse) Nå har jeg vært på ganske mange fotballkamper, og syns mange av de uten skåringer har vært noen av de beste, fordi lagene PRØVER så mye mer men ok. Så med andre ord, det er kvinners anatomi sin feil, at menn har dårlig selvtilit.. noe de ikke kan gjøre noe med. Så damer; Lær dere å fake skikkelig. For det at dere får orgasme, er viktigere en at sexen er god. 2
Resignert Skrevet 7. september 2017 #45 Skrevet 7. september 2017 4 minutes ago, kattepusen said: Nå har jeg vært på ganske mange fotballkamper, og syns mange av de uten skåringer har vært noen av de beste, fordi lagene PRØVER så mye mer men ok. Så med andre ord, det er kvinners anatomi sin feil, at menn har dårlig selvtilit.. noe de ikke kan gjøre noe med. Så damer; Lær dere å fake skikkelig. For det at dere får orgasme, er viktigere en at sexen er god. Igjen, nei. Faking er bånn i bøtta og en direkte fornærnelse. Ikke nok med at man ikke kunne levere varene, men blir i tillegg forsøkt ført bak lyset. Bare si det som det er, at det egentlig ikke var noe særlig, så sitter begge igjen med samme følelsen. Virkeligheten er vel at kanskje en tredjedel av alle par har skikkelig bra sex, og så har de andre to tredjedelene litt sånn kjedelig, tam og klein sex.
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #46 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Resignert skrev: Igjen, nei. Faking er bånn i bøtta og en direkte fornærnelse. Ikke nok med at man ikke kunne levere varene, men blir i tillegg forsøkt ført bak lyset. Bare si det som det er, at det egentlig ikke var noe særlig, så sitter begge igjen med samme følelsen. Virkeligheten er vel at kanskje en tredjedel av alle par har skikkelig bra sex, og så har de andre to tredjedelene litt sånn kjedelig, tam og klein sex. Men sex uten orgasme kan være helt himmelsk det! Spessielt for de som ikke KAN få vaginalorgasme. Så hvorfor lyve og si at det ikke var noe særlig, når de faktisk hadde god/fantastisk sex??? 1
Gjest supernova_87 Skrevet 7. september 2017 #47 Skrevet 7. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For en liten penis vil aldri være bra på den måten. Det er egentlig ett fett om du kapper av deg kuken eller har liten kuk, det fins jo andre måter å tilfredsstille på. Anonymkode: 1715c...e76 At slike voldelige, krenkende og trakassere de utspill får stå i fred på KG overrasker meg. Jeg synes jeg leste noe om at KG ikke tillot innlegg som skaper kroppspress, og her er en kommentar som nærmest oppfordrer de med liten kuk til å kappe av seg en kroppsdel fordi den er så udugelig. Evigvarende tråder om for liten pikk, om det fantes en mann i landet som ikke allerede var selvbevisst på sin gjennomsnittlige penis så blir de det gjerne etter å ha vært på KG. Hadde det blitt akseptert hvis det var noen som påstod at kvinner likegodt kunne bli omskjært slik at de endelig kunne tilfredsstille noen? Jeg spyr snart av disse trådene. Greit nok å ha komplekser selv, man trenger faen ikke å gni det i trynet på alle andre og dra andre med selv i denne ekstreme engstelse for om pikken duger.
Resignert Skrevet 7. september 2017 #48 Skrevet 7. september 2017 Just now, kattepusen said: Men sex uten orgasme kan være helt himmelsk det! Spessielt for de som ikke KAN få vaginalorgasme. Så hvorfor lyve og si at det ikke var noe særlig, når de faktisk hadde god/fantastisk sex??? Fordi det helt opplagt ikke var noe særlig. I et tidligere, langvarig forhold, var hun multiorgastisk. Etter en skikkelig runde var hun helt utslått, kunne knapt stå på beina. Jeg trengte ikke å spørre om det hadde vært bra, for å si det sånn........Med den dama som referanse, skjønner man jo fort at de damene jeg har hatt siden, ikke har hatt særlig utbytte og glede av sexen. Og jeg har virkelig prøvd.
Gjest supernova_87 Skrevet 7. september 2017 #49 Skrevet 7. september 2017 54 minutter siden, Resignert skrev: Den eneste måten "å gi mannen bedre selvtillit" (når det gjelder sex) er om han klarer å få deg til å komme ved hjelp av penisen, altså av kun knulling. That's it. Om han kan slikke/fingre deg til orgasme sier egentlig fint lite om han, annet enn at han er i stand til å bevege fingrene og tungen. Å fortelle han at han er bra osv. er ikke særlig virkningsfullt, og får fort en karakter av trøst, og bekrefter dermed at han er riktig elendig. Faking av orgasmer er en ren fornærmelse. Så de av oss som ikke er så heldige å ha en stor penis, eller er så heldige å ha en kvinnelig partner som kommer ved knulling/piv/samleie (stryk det som ikke passer), er faktisk dømt til å ha dårlig selvtillit. I noen tilfeller så dårlig at man mister lysten på sex. Er virkelig menn SÅ enkle? Evne til slikke/fingre sier fint lite, mens størrelse på kjønnsorgan sier mye? Det er en penis. En kroppsdel. Noe som er bestemt av naturen som man ikke kan forandre. Og du velger å måle hele din verdi og dugelighet i livet basert på denne? Snakk for deg selv. Jeg nekter å tro at alle menn er så enkle at de kun lever livet sitt ut fra hvor mange cm de har i buksa.
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #50 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Resignert skrev: Fordi det helt opplagt ikke var noe særlig. I et tidligere, langvarig forhold, var hun multiorgastisk. Etter en skikkelig runde var hun helt utslått, kunne knapt stå på beina. Jeg trengte ikke å spørre om det hadde vært bra, for å si det sånn........Med den dama som referanse, skjønner man jo fort at de damene jeg har hatt siden, ikke har hatt særlig utbytte og glede av sexen. Og jeg har virkelig prøvd. Da er hun, som meg, en av veldig få heldige.. det har ikke noe med deg å gjøre i det hele tatt, men anatomien til KVINNEN! Sexen kan være like god uten orgasmen!! Hvor vanskelig er det å skjønne? 1
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #51 Skrevet 7. september 2017 Det er trist å lese at kvinner skal få et sånnt press på seg, for noe de ikke kan gjøre noe med. Istedenfor at mannfolka faktisk hører etter på hva vi har å si 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. september 2017 #52 Skrevet 7. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du var sammen med en mann med mikropenis som meg på 12 cm, ville du blitt glad om han tok penisopperasjon så den enten ble lengre eller tykkere? Anonymkode: 7d270...d8e Nei, en sånn størrelse passer meg perfekt, så hadde blitt jævlig sur om du hadde operert deg!
Resignert Skrevet 7. september 2017 #53 Skrevet 7. september 2017 Just now, kattepusen said: Det er trist å lese at kvinner skal få et sånnt press på seg, for noe de ikke kan gjøre noe med. Istedenfor at mannfolka faktisk hører etter på hva vi har å si Nei, meningen er ikke å legge press på kvinner. Mannen må jo bare akseptere at de har heller tam/ middelmådig sex. Jeg har vel egentlig ikke hatt skikkelig bra, heftig sex siden 90-tallet, selv om jeg har vært i flere langvarige forhold siden, og noen ons/kortere affærer.
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #54 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Resignert skrev: Nei, meningen er ikke å legge press på kvinner. Mannen må jo bare akseptere at de har heller tam/ middelmådig sex. Jeg har vel egentlig ikke hatt skikkelig bra, heftig sex siden 90-tallet, selv om jeg har vært i flere langvarige forhold siden, og noen ons/kortere affærer. Og likevel så gjør du altså det. Ved å KREVET at for å ha god sex, MÅ de ha orgasme. 1
Resignert Skrevet 7. september 2017 #55 Skrevet 7. september 2017 (endret) Just now, kattepusen said: Og likevel så gjør du altså det. Ved å KREVET at for å ha god sex, MÅ de ha orgasme. Krever ingen ting jeg. Men påstår heller ikke at "ok" (tam) sex er god eller fantastisk. For tiden er det lite sex, da dama er kommet i en viss alder. Og den sexen vi har er "ok", langtifra spektakulær... Endret 7. september 2017 av Resignert
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #56 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Resignert skrev: Krever ingen ting jeg. Men påstår heller ikke at "ok" (tam) sex er god eller fantastisk. Ok den kan ikke være god eller fantastisk, uten at hun får orgasme.. altså krevet du at hun skal få orgasme, eller så lyver hun til deg.
Resignert Skrevet 7. september 2017 #57 Skrevet 7. september 2017 Just now, kattepusen said: Ok den kan ikke være god eller fantastisk, uten at hun får orgasme.. altså krevet du at hun skal få orgasme, eller så lyver hun til deg. Jeg bare sier det som det er, krever jo ingen ting. Den sterkeste boosten for mannens selvtillit er at dama får en eller flere sterke orgasmer når han knuller henne. Å "snakke om det" funker svært dårlig, som jeg beskrev tidligere. Det er mulig at damer klarer å ta til seg skryt, selv om det opplagt er usant. Sånn som kommentarer til bilder på FB, f.eks. Menn har sannsynligvis et annet forhold til denslags.
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #58 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Resignert skrev: Jeg bare sier det som det er, krever jo ingen ting. Den sterkeste boosten for mannens selvtillit er at dama får en eller flere sterke orgasmer når han knuller henne. Å "snakke om det" funker svært dårlig, som jeg beskrev tidligere. Det er mulig at damer klarer å ta til seg skryt, selv om det opplagt er usant. Sånn som kommentarer til bilder på FB, f.eks. Menn har sannsynligvis et annet forhold til denslags. Utrolig trist at du legger dette presset på kvinner.. Istedenfor å tro at de er ærlige med deg. Mange kvinner har nok blitt veldig skuffet, etter å ha hatt noe de syns er fantastisk sex, også kommer du med "det sier du bare for å trøste meg, det var bare sånn middelmådig" trist 1
Resignert Skrevet 7. september 2017 #59 Skrevet 7. september 2017 25 minutes ago, kattepusen said: Da er hun, som meg, en av veldig få heldige.. det har ikke noe med deg å gjøre i det hele tatt, men anatomien til KVINNEN! Sexen kan være like god uten orgasmen!! Hvor vanskelig er det å skjønne? Tror du at din partner/partnere ville hatt samme opplevelse av sex med deg, om du ALDRI fikk orgasme? Og du sier selv at du er av de få heldige, hvordan kan du da vite at sex uten orgasme for kvinnen faktisk var god/fantastisk, og ikke heller tam?
SlemUlv Skrevet 7. september 2017 #60 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Resignert skrev: Tror du at din partner/partnere ville hatt samme opplevelse av sex med deg, om du ALDRI fikk orgasme? Og du sier selv at du er av de få heldige, hvordan kan du da vite at sex uten orgasme for kvinnen faktisk var god/fantastisk, og ikke heller tam? Fordi jeg har hatt sex både med og uten orgasme men den historien har jeg ikke tid å fortelle nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå