Gå til innhold

Spm til damene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du var sammen med en mann med mikropenis som meg på 12 cm, ville du blitt glad om han tok penisopperasjon så den enten ble lengre eller tykkere?

Anonymkode: 7d270...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du endre deg selv?
Med mindre du selv vil det, ser jeg ikke en grunn til å gjøre det. Så nei.

Skrevet

NEI

Anonymkode: 5db6d...aec

Skrevet

Jeg har hørt om flere damer som har forlatt sin kjæreste fordi han ikke var stor nok der nede.

Anonymkode: e2bf1...8cc

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig trist hvis partneren min var så usikker på seg selv at han følte at han måtte ta en operasjon av penisen sin. Og hvis han hadde så sterke vrangforestillinger at han gjorde et kirurgisk inngrep i en penis som er gjennomsnittlig og virker ville jeg vurdert om jeg kunne vært sammen med han lenger. 

Skrevet

Når ble 12 cm en mikropenis...?

Anonymkode: 6e471...849

• Liker 7
Skrevet

Nei! Jeg hadde heller prøvd å gi deg bedre selvtillit. Jeg bryr meg ikke om det. Heller bedre med en helt normal penis, enn en svær som ikke er bedre og heller vondt. 

Anonymkode: d8e70...94c

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du var sammen med en mann med mikropenis som meg på 12 cm, ville du blitt glad om han tok penisopperasjon så den enten ble lengre eller tykkere?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt om flere damer som har forlatt sin kjæreste fordi han ikke var stor nok der nede.

Leste nå nettopp at selveste Ron Jeremy med sine 25cm har gitt kvinner flest orgasme med bruk av tunga. 

Bare sånn FYI.. 

Skrevet

Nei.

Jeg ville heller ikke tatt noen operasjoner for "din skyld"

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Leste nå nettopp at selveste Ron Jeremy med sine 25cm har gitt kvinner flest orgasme med bruk av tunga. 

Bare sånn FYI.. 

Så han er dårlig i senga trass sine 25cm? Uansett, ingen som dumper han på grunn av størrelsen akkurat.

Skrevet

12cm er ikke micropenis. 
jeg hadde blitt skuffet om han tok operasjon, istedenfor å finne måter å bruke det han har. 
har vært sammen med en med 12cm, hadde gode orgasmer med ham i flere år. Og han dumpet meg. 

• Liker 2
Skrevet

Nei. Det er veldig begrenset hvor mye en sånn operasjon vil øke størrelsen på penis, og risikoen for permanente skader er høy. Du kunne jo endt opp med å få utstyret fullstendig ødelagt og aldri kunne nyte sex mer. 

12 cm er forresten ikke i nærheten av å være mikropenis!

• Liker 4
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han er dårlig i senga trass sine 25cm? Uansett, ingen som dumper han på grunn av størrelsen akkurat.

IMG_2558.JPG

Skrevet

Ingen skam i å gi opp sex helt, TS. Fokuser på noe annet. 

Anonymkode: 1715c...e76

Skrevet
24 minutter siden, Anoia skrev:

Nei. Det er veldig begrenset hvor mye en sånn operasjon vil øke størrelsen på penis, og risikoen for permanente skader er høy. Du kunne jo endt opp med å få utstyret fullstendig ødelagt og aldri kunne nyte sex mer. 

12 cm er forresten ikke i nærheten av å være mikropenis!

Er ikke noe å tape på om det skulle gå skeis. Med en liten penis er det allerede "ødelagt" så hvorfor ikke? 

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke noe å tape på om det skulle gå skeis. Med en liten penis er det allerede "ødelagt" så hvorfor ikke? 

:balltre: 

Skrevet
18 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

IMG_2558.JPG

Jo da, jeg skjønte poenget ditt. Det er mulig å være dårlig i senga selv om penisens størrelse ikke er et problem. Men det hjelper i hvert fall ikke på å ha et størrelse problem i tillegg!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh hallo? Micropenis er under 7 cm. Du er langt fra micro.

Er kun på kg og kravstore damer med store vaginaer som mener dwtte er micropenis

""Micropenis is an unusually small penis. A common criterion is a dorsal (measured on top) erect penile length of at least 2.5 standard deviations smaller than the meanhuman penis size,[1] or smaller than about 7 cm (2 34 in) for an adult when compared with an average erection of 12.5 cm ""

Som du ser så er 12 cm faktisk helt vanlig. Ikke bry deg hva kvinner tenker

Anonymkode: 3b778...bd8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo da, jeg skjønte poenget ditt. Det er mulig å være dårlig i senga selv om penisens størrelse ikke er et problem. Men det hjelper i hvert fall ikke på å ha et størrelse problem i tillegg!

For å si det sånn, jeg vil heller ha 12 cm enn 25 cm inni meg....

Anonymkode: 6e471...849

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...