Gå til innhold

Fjerne pigger fra piggsko

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

var litt distré når jeg klikket hjem et par fjellsko her om dagen. Viste seg at det var sko med pigger. Lurte på om det finnes en enkel måte å fjerne piggene på? Eller er det like greit å få levert dem tilbake? Eventuelt om en skomaker gjør dette billig og kjapt? 

Anonymkode: 5ef7f...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

var litt distré når jeg klikket hjem et par fjellsko her om dagen. Viste seg at det var sko med pigger. Lurte på om det finnes en enkel måte å fjerne piggene på? Eller er det like greit å få levert dem tilbake? Eventuelt om en skomaker gjør dette billig og kjapt? 

En skobutikk gjorde det for meg for 50 eller 100 kroner. Jeg angret meg etterpå, fordi skoene hadde vært fine å bruke på isføre om vinteren.

Anonymkode: 39ace...daa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Var dette en nettbutikk som også har fysiske butikker i nærheten der du bor (som XXL, G-sport el.l.)? Flere av disse butikkene tilbyr å få bytte i fysisk butikk selv om varen er kjøpt på nettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nettbutikker tilbyr gratis retur, og sender returlapp på epost eller returlapp sammen med varen. Man må fylle ut et skjema der man fyller inn bl.a.  årsaken for at man velger å returnere. Jeg ville kontaktet kundeservice og spurt angående retur og evt bytte i fysisk butikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...