Mr. Kilmister Skrevet 7. september 2017 #41 Skrevet 7. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt sikkert flere tråder om dette, men jeg gidder ikke bla. Hva syns dere menn om store kjønnslepper? Ca én cm utenfor de ytre. Jeg har fått innvilget operasjon men jeg er usikker på om jeg skal ta den. Jeg har god selvtillit og skammer meg egentlig ikke. Men syns de kan være litt lange iblant. Men syns menn det kan bli litt "mye" når dere slikker eller fingrer? Anonymkode: 9f135...abf Det er noe oppe i hodet på dere jenter jeg ikke forstår. Er bare tull å ta operasjon. Er heller ingenting i veien med store kjønnslepper. Bortkasta penger. Bruk de på noe fornuftig.
Gjest Ingenting2 Skrevet 7. september 2017 #42 Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, det gir meg ingen store plager hverken psykisk eller fysisk. Men siden jeg allerede har fått innvilget kan det jo være greit å ta. Iblant kan jeg føle de er skikkelig stygge og andre ganger (som regel) bryr jeg meg ikke. Ts Anonymkode: 9f135...abf Det er litt trist at du da får støtte til en operasjon når mange kvinner har andre større plager de enten må vente med eller som blir avvist. Virkelig. Jeg syns dette vitner om en skjev fordeling av helsetjenester ift hvem som trenger hva mest.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #43 Skrevet 7. september 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Altså, det gir meg ingen store plager hverken psykisk eller fysisk. Men siden jeg allerede har fått innvilget kan det jo være greit å ta. Iblant kan jeg føle de er skikkelig stygge og andre ganger (som regel) bryr jeg meg ikke. Ts Anonymkode: 9f135...abf Når du stort sett ikke bryr deg ser jeg ikke helt vitsen. Jeg tror vi alle har kroppsdeler vi føler er stygge en gang i blandt Anonymkode: f187b...8d8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #44 Skrevet 7. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, det gir meg ingen store plager hverken psykisk eller fysisk. Men siden jeg allerede har fått innvilget kan det jo være greit å ta. Iblant kan jeg føle de er skikkelig stygge og andre ganger (som regel) bryr jeg meg ikke. Ts Anonymkode: 9f135...abf Kan jeg spørre hvordan i all verden du fikk innvilget operasjon for 1 cm? Mine er ca 4 cm, jeg fikk blankt avslag da fysiske plager (konstante gnagsår og rifter) ikke var nok grunn. Jeg må betale 14000 selv for operasjon. Anonymkode: d2591...ea6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #45 Skrevet 7. september 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvordan i all verden du fikk innvilget operasjon for 1 cm? Mine er ca 4 cm, jeg fikk blankt avslag da fysiske plager (konstante gnagsår og rifter) ikke var nok grunn. Jeg må betale 14000 selv for operasjon. Anonymkode: d2591...ea6 Traff vel på riktig gynekolog. En mann forresten. De klarer vel ikke helt sette seg inn i det personlig. Ikke vet jeg. Anonymkode: 9f135...abf
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #46 Skrevet 7. september 2017 4 timer siden, canacas skrev: Det er litt trist at du da får støtte til en operasjon når mange kvinner har andre større plager de enten må vente med eller som blir avvist. Virkelig. Jeg syns dette vitner om en skjev fordeling av helsetjenester ift hvem som trenger hva mest. Nå var jeg der rett etter jeg hadde hatt en periode der jeg var hoven en uke og med to store rifter mellom leppene. Syns det er bra helsetjenesten tar deg på alvor. Det er jo ikke bare kosmetiske grunner. En av grunnene er også svakt nedsunken skjedevegg etter fødsel. Ts Anonymkode: 9f135...abf
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #47 Skrevet 7. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du stort sett ikke bryr deg ser jeg ikke helt vitsen. Jeg tror vi alle har kroppsdeler vi føler er stygge en gang i blandt Anonymkode: f187b...8d8 Nei er litt i tvil men ønsker likevel å ta operasjonen grunnet en hemoroide. Har utsatt vulva plastikken et år nå, og skal egentlig få time nå snart Anonymkode: 9f135...abf
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #48 Skrevet 7. september 2017 Store fittelepper er det mest sexy! Når jeg får av en jente buksa så er det nesten skuffende om hun ikke har det. Da er det jo bare et hull i en sprekk, ikke en ekte deilig fitte. Anonymkode: d9a9c...95d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #49 Skrevet 8. september 2017 Flott med lange indre lepper. Gjerne fyldige, rynkede og mørke ! En sentimeter eller tre utenfor er flott. Ingen er like. Fælt å se at noen vil bruke kniv på 1 cm lepper. En helt normal kroppsdel. Og gjør leppene mindre følsomme. Overraskende at staten vil betale. Hilsen Mann Anonymkode: 94d48...b67
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #50 Skrevet 8. september 2017 Noen ganger tror jeg damer bare MÅ ha psykiske problemer, og finner hele tiden nye ting å bli besatt av, kun for å klare utvikle de Hvem faen bryr seg om lit roastbeef? Sex er mer enn kjønnslepper Noen ganger lurer jeg på åssen damer klarer overleve på egenhånd. Anonymkode: d4c18...274
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #51 Skrevet 8. september 2017 Det er rett og slett deilig å slikke en kvinne med store kjønnslepper. Nam blir kåt bare av tanken. Vi menn er forskjellige og tenner på forskjellige ting. Store kjønnslepper er som store brystvorter råsexy. Et flatt underliv uten noe særlig med fittelepoer er ikke så sexy. Dette er min mening men jeg tror det er mange andre menn som er enige. Anonymkode: 7c4af...46c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå