Gå til innhold

Kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt sikkert flere tråder om dette, men jeg gidder ikke bla. 

Hva syns dere menn om store kjønnslepper? Ca én cm utenfor de ytre. Jeg har fått innvilget operasjon men jeg er usikker på om jeg skal ta den. Jeg har god selvtillit og skammer meg egentlig ikke. Men syns de kan være litt lange iblant. 

Men syns menn det kan bli litt "mye" når dere slikker eller fingrer? 

Anonymkode: 9f135...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Så lenge du har det godt er jeg fornøyd.

Anonymkode: b4b69...a25

Skrevet

Menn bryr seg ikke om kjønnsorganet på det motsatte kjønn på samme måte som kvinner gjør. Slapp av!

Anonymkode: 7a2a5...adc

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om det. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere menn om store kjønnslepper? Ca én cm utenfor de ytre. Jeg har fått innvilget operasjon men jeg er usikker på om jeg skal ta den. Jeg har god selvtillit og skammer meg egentlig ikke. Men syns de kan være litt lange iblant. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud, du må ikke operere, det er jo verdens deiligste sak å få i munnen ved oralsex, mmm :)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn bryr seg ikke om kjønnsorganet på det motsatte kjønn på samme måte som kvinner gjør. Slapp av!

Anonymkode: 7a2a5...adc

Hehe. Er du en kvinne som kommenterer for menn?

Nei her skal du ikke slappe av. Menn bryr seg selvfølgelig om hvordan kvinner ser ut nedentil. Må ikke tro at dere kvinner har monopol på å rake ned på kjønnsorganene til motsatte part

Generelt sett for menn så er det ekkelt med lange kjønnslepper , vid mus og ellers en mus som stinker krabbelukt/fisk.

Hadde jeg vært deg ts så hadde jeg spurt meg selv om det var verdt det. Ja det er mye penere med kjønnslepper som er korte eller innenfor men er der verdt den summen du skal betale? Hvor mye betaler du? Uansett når du treffer drømmemannen så vil han nok ikke dumpe deg fordi du har lange kjønnslepper. 

Og nei. Ikke gi en comeback kommentar du jeg siterte og si du er en mann. For det er du ikke. Ingen menn ville sagt at man ikke bryr seg om utseende på musen.

Anonymkode: 6ef93...8d2

Skrevet

Vurdere også å operere. :( 

Anonymkode: 26ab4...04d

Skrevet

Kommer veldig an på mannen. Har flere veninner som har fortalt at ONS nektet å gå ned på dem....skjønner godt at selvtilliten blir ødelagt:glare:

Anonymkode: 7bdb0...17b

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer veldig an på mannen. Har flere veninner som har fortalt at ONS nektet å gå ned på dem....skjønner godt at selvtilliten blir ødelagt:glare:

Om jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke ljønnsleppene er årsak til at de nektet å gå ned. Disse mennene ville ikke gått ned uansett, men greit å skylde på noe. Blir man med noen hjem for å ha sex så må det da i himmelens navn være for felles nytelse, og da skulle det lukte eller smake vondt om jeg trakk meg og ikke hvordan fitta ser ut. Jøye meg...

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, copro skrev:

Om jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke ljønnsleppene er årsak til at de nektet å gå ned. Disse mennene ville ikke gått ned uansett, men greit å skylde på noe. Blir man med noen hjem for å ha sex så må det da i himmelens navn være for felles nytelse, og da skulle det lukte eller smake vondt om jeg trakk meg og ikke hvordan fitta ser ut. Jøye meg...

Kanskje du har rett, men du er ikke representativ for resten av befolkningen :( Kanskje det var lukt, kanskje de var innstilt på å ikke gå ned i det hele tatt. 

Jeg synes ikke TS skal ta operasjon, uansett grunn (hvis det var planen).

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har rett, men du er ikke representativ for resten av befolkningen :( Kanskje det var lukt, kanskje de var innstilt på å ikke gå ned i det hele tatt. 

Jeg synes TS skal være stolt av å ha fått tildelt slike flotte fittelepper.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hører det selv også av venner av meg hvor menn ikke vil gi de oralsex. Men det har lite med selve leppene å gjøre. Mer lukten. Jeg hater å slikke en dame om hun lukter ille der nede. Beste oralsex minnet jeg har var med en dame som ikke luktet noen tibg og hadde en trang mus med innvendige lepper😍😍😍

Anonymkode: 6ef93...8d2

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble litt nysgjerrig på hva du mener med at jeg ikke er representativ for resten av befolkningen...? Vi er da mange forskjellige mennesker...?

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man tar da ikke hensyn til hva en ons mener om sånt. Det er jo en grunn til at han ble en ons. 

Dessuten kan det være andre grunner enn kjønnsleppene. Redsel for kjønnssykdommer kanskje. 

• Liker 3
Skrevet

Ts, ta en titt i tidligere tråder .  Nei menn syntes lange kjønnslepper er fint!

Anonymkode: c2ec2...4f4

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det har kun med at menn på ONS kun er ute etter egen nytelse og ikke gidder å legge no innsats i å tilfredstille (slikke) damen.

De vil bare knulle noen å komme. Det har ingenting med kjønnsleppene å gjøre!

Lange kjønnslepper stimulerer kvinnen mye mer, og stimulerer mannen mye mer, griper rundt pikken hans og gir han noe å leke med :)

• Liker 2
Skrevet

Her kan du se en god variasjon av vanlige underliv. Underliv er like forskjellige som ansikter, og 1 cm er virkelig ikke mye utenfor!

http://gynodiversity.tumblr.com/

Lege Therese Utgård forteller at de indre kjønnsleppene er synlige hos nesten halvparten av alle kvinner. Gjennomsnittlig lengde er 2-3 centimeter, men det er ikke uvanlig at de små kjønnsleppene blir 4-5 centimeter.

http://universitas.no/magasin/60441/mange-gjor-dette-pa-grunn-av-et-moteideal

Fra 2-10 centimeter er ikke uvanlig.

http://nymfe.blogg.no/1334963704_serie__operere_kjnnsl.html

Du som har indre kjønnslepper som er litt lenger enn de ytre, kan glede deg over seksuelle fordeler. Det er faktisk mulig å få en ekstra nytelse på grunn av lange kjønnslepper!

Hvis kjønnsleppene dine har en slik lengde som gjør at du kan nappe eller dra litt forsiktig i dem, så får du ekstra stimuli på klitorishodet ditt. Det kan bety at du får orgasme lettere.

Hvis du er i et heterofilt forhold, og penis blir ført inn i skjeden, så vil kjønnsleppene kunne bli trukket inn og ut med penis. Da kan du oppleve ekstra stimuli på klitorishodet - der du har aller flest nerver! Kjønnslepper er derfor utrolig viktig for den seksuelle nytelsen din. Ta vare på dem, kos deg med dem og vær stolt av dem!

https://www.ung.no/helse/3391_Normale_eller_unormale_kjønnslepper.html

• Liker 2
Skrevet

“In terms of size of the labia minora, there’s a wide range in what’s normal,” Dr. Streicher says. “But, what’s average is four centimeters or less from base to tip. And, just as a lot of women have one breast that’s bigger than the other, there will often be one labia that’s a little longer.”

“I ask men, 'Do you wish your partner’s labia were shorter?' And, only about 2% have said yes,” Streicher says.

So, those going under the knife for purely cosmetic reasons may want to re-evaluate. “For the most part, women really shouldn’t be messing with this area,” Millheiser says. “There are a lot of blood vessels down there, so when you have plastic surgery in that region, you risk having significant bleeding. There are issues with infection, and you can end up with scarring, which can actually make it look worse.

http://www.refinery29.com/2013/10/55377/labiaplasty

_

Her kommer et lite men representativt utvalg hva menn svarer er deres preferanse. Klikk på linken for å lese alle kommentarene:

https://ca.askmen.com/answers/sex/1092-do-men-have-a-preference-in-labia-size.html

As an older, and very experienced guy, I can say that labia are very attractive, both visually and sensation-wise. Small or non-visible ones are ok, but a little too pubescent-looking for my taste.

Many men my self included prefer a woman with large inner labia.

One thing you need to learn early is that Guys act like little boys
about this stuff to cover their own embarrassment at times. They
will invent terms like Roast Beef Sandwiches or Meat Curtains or what not to tease and have fun with. Just like the way they love to
pull girls pony tails or pig tails in grade school. Learn to flaunt what you see as your flaws and you'll be much happier and
confident. Better adjusted even.

I'm a 19 year old male and I find it very attractive when girls have long labia. It's much more natural and appealing

They are sexy. I think more guys like a juicy **** than those who don't

Though the cute little innie kind are attractive too, I LOVE nice, developed labia minora, that open like a flower when aroused. So pretty.

Definitely larger Labia I think it is more attractive makes sex feel better and better for oral.

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg mer om at du vet det eksisterer nøyaktig den informasjonen du søker etter, men velger å spørre på nytt grunnet latskap.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke at du kan ha fått innvilget operasjon på det offentliges bekostning, hvis det er det du mener. Én centimeter utenfor er virkelig ikke grunn nok til operasjon. Kjønnsleppene dine er ikke store.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...