Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NastyNice
Skrevet

Tenkt på en sak som har plaget meg litt... Blitt etterhvert sammen med en gutt jeg har likt leeenge. Jeg er kjempe forelsket :hjerte: , men klarer å beherske meg. Ble nemlig slutt mellom meg og exen etter syv år for ca 8 mnd siden, og jeg har fått for meg at ingenting varer her i livet.

Uansett, han jeg er sammen med nå reiser mye og er borte endel. Egentlig derfor jeg i det hele tatt vurderete ett nytt forhold, for jeg var egentlig ikke var for noe nytt (men si det til følelsene mine da!) Han nye er kjempe snill, god og utrolig ærlig. ALT jeg ser etter i en gutt. Her om dagen fortalte han meg at han veldig lett blir sjalu når jeg får oppmerksomhet fra andre gutter, men at jeg ikke behøvde å gjøre noe med saken, bare at jeg var klar over det...

Han fortalte bla om episoder der hans venner hadde snakket med meg og om meg, og han følte seg rar sa han. Men han sa også at det var flott at hans venner likte meg så godt, og at jeg i det hele tatt ikke skulle bry meg med det han sa.

MEN, jeg er utrolig glad i han. Lurer på hva jeg skal si og gjøre for å få han til å føle seg elsket og trygg på meg -ikke minst. ( siden han er så mye borte :( )

Noen av dere som har vært i slik situasjon som kan dele litt erfaring? Hva man bør gjøre og IKKE gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

DU skal da ikke gjøre noe for å få skikk på hans følelser :frustrert:

Snakk om å å gjøre seg selv identitetsløs...

Gjest Anonymous
Skrevet

(Og: Få han til å føle seg elsket?

Etter noen måneder i et avstandsforhold kan ikke gi en sikker pekepinn om hvorvidt man virkelig elsker noen. Mange føler seg utrygge og er redde for å bli forlatt når slike bombastiske erklæringer kommer før man egentlig kjenner hverandre særlig godt, fordi innerst inne vet de at kjæresten egentlig ikke kjenner dem særlig godt og derfor ikke virkelig kan elske dem.)

Gjest jente19aar_
Skrevet

d er jo ganske søtt da. betyr at han liker deg vettø ;););)

Gjest NastyNice
Skrevet

Er jo helt enig med alt dere skriver her, men de som sier at man blir identitetsløs for å ta hensyn til andres føleleser, er jeg ikke så enig i...

Til en viss grad må man jo ta vare på hverandre, men selvfølgelig ikke så mye at det går utover seg selv og sine egne ønsker.

Og jeg vil oxo legge til at vi har kjent hverandre en god stund, ( ivafall i over ti år ). Men ble ikke noe av siden jeg hadde kjæreste i syv av disse årene.

Men innleggene har faktisk fått meg til å tenke... Takker!!

Skrevet

Er jo litt kosleig at den andre blir litt sjalu også da.

Når man er sjalu kan dette gjøra ganske vondt for den som er det, det skal du tenke litt på.

Sjalusi kan også gjøre et parforhold mye vondt, men når han er så ærlig at han sier det til deg. Er jeg ganske sikker på at han er klar over dette. Det er viktig for folk som har det tror jeg, sifra så kan den andre parten ta litt hensyn og dere kan snakke om det.

Flott at han sier det synes jeg altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...