tonelise10 Skrevet 6. september 2017 #1 Del Skrevet 6. september 2017 Nå har jeg opplevd igjen, nok et eksempel på å være falsk og som skuffer. Jeg lurer på hva i alle dager som skjer siden folk er blitt så falske. De slikke folk oppover ryggen og gjør seg til for en omtrent som en skulle være kongelig, men så etter en stund finner jeg ut at de er både falske og holder meg bare for narr. Nå er jeg så møkkalei av denne smiskingen at jeg holder på å spy grønne katter eller hva enn det måtte være. Og det værste av alt de skuffer en. Kort sagt det må være inn å være mest mulig falsk. Jeg lurer på om jeg skal rett og slett kutte forbindelsen med alt og alle og heller være for meg selv. For det å ha venner/venninner på denne måten er og blir bare et ork, Jeg tror neste det er bedre å være venneløs fremfor å være falsk. Hva oppnår en med å holde på denne måten? Hva gjør du når oppdager at folk er noen annet enn de utgir seg for å være noe annet enn det de er? Kort sagt får høre hva du mener og tenker rundt dette temaet., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #2 Del Skrevet 7. september 2017 Kanskje du kan utdype litt? Anonymkode: cc921...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå