Gå til innhold

Dårlig erfaring med politiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt noen dårlige erfaringer med politiet? 

Anonymkode: 0a103...1bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei bare gode. Mitt inntrykk er at politiet gjør en god innsats for folket

• Liker 7
Skrevet

Ja, bare dårlige erfaringer. Er ikke jeg som hadde gjort noe kriminelt btw, så ikke derfor erfaringene var dårlige :fnise: orker ikke gå i detalj for det blir gjenkjennelig, men mye av det som skjedde ga meg følelsen av de gjorde med vilje "feil" for å få saken til å forsvinne. Hvis ikke er de bare helt ekstremt inkompetente, mulig det og. Ville ikke involvert politiet hvis noe lignende skjedde igjen.

Anonymkode: 665d1...5cb

• Liker 1
Skrevet

Nei, bare positive erfaringer, f.eks at en av dem ble samboer med meg ;)

Anonymkode: 259cd...cc1

Skrevet

Bor litt avsides. Har ringt politiet to ganger og meldt fra om fyllekjøring og fått beskjed om at det er høyt prioritert, men de har aldri kommet.

Anonymkode: 4f665...bac

• Liker 1
Skrevet

Ja. De tok hasjen min. Jævla svin

Anonymkode: 6b1a6...066

• Liker 4
Skrevet

Ble ledd av en gang jeg ringte inn om en rar og tydelig syk elg som surret rundt i vegbanen midt på motorvegen med midtdeler og hindringer på alle sider. To-tre dager senere stod det i avisen at en elg var skutt fordi den hadde vandret rundt i et nabolag like ved og oppført seg rart. 

Har også blitt spanet på i lange tider. Egentlig veldig ubehagelig å bli overvåket på den måten over så lang tid. Har alltid hatt en positiv innstilling til politiet før dette men må si at nå har jeg dessverre endret litt mening her fordi det føles som elementære rettigheter blir fjernet fra en som person og det verste er nok invaderingen av privatlivet som man vet de driver med elektronisk. Gjør meg egentlig ganske trist. 

Anonymkode: 1179a...1e4

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. De tok hasjen min. Jævla svin

99% sjanse for at du troller, men hvorfor er politiet svin for å gjøre jobben sin? Når det er du som har gjort noe ulovlig? Er vel heller du som er et svin da. Jeg forstår ikke.

• Liker 5
Skrevet

Nei, har bare kjempepositive erfaringer med dem. 

Vi hadde innbrudd for et par år siden, og da rykket de ut med tre mann. Kjempehyggelige og forståelsesfulle, og veldig grundige. Tok masse fingeravtrykk, snakket med naboer, passet på at det gikk greit med oss, osv. 

Vi hadde også en periode en psyko som gjentatte ganger gjorde hærverk på eiendommen vår. Vi klarte ta ham på fersken en gang, og fikk sperret ham inne med bilen. Da rykket det også ut 3 stk, som var veldig greie og tok ting veldig seriøst. 

Saksbehandlingen i politiet er en helt annen sak... Det tok et år før hærverksaken ble tatt tak i, den bare lå på vent tydeligvis. Innbruddet ble så klart aldri oppklart. 

Anonymkode: 71a17...53d

Skrevet

En jeg kjenner ble slått ned og ranet på gata i Oslo. Han havnet på sykehus i fleire dager, og kom hjem til brev i postkassen fra politiet om at saken allerede var henlagt. Vias nok på grunn av "bevisets stilling" selv om gjerningspersonene kunne sees tydelig på overvåkningskamera... 

Anonymkode: fae0a...105

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, TMB skrev:

99% sjanse for at du troller, men hvorfor er politiet svin for å gjøre jobben sin? Når det er du som har gjort noe ulovlig? Er vel heller du som er et svin da. Jeg forstår ikke.

Nei, jeg kødder ikke. Det er en menneskerettighet for meg å røyke meg en feit en. At politiet forfølger forbudet så jævlig til punktet gjør at jeg mister respekt for dem. I verste fall ødelegger de liv. Null respekt. I mer opplyste land kan politiet stoppe deg med weed og la deg gå, selv om det på papiret er ulovlig. Dette er noe som forøvrig kan skje i Oslo, eller de konfiskerer stæsjet ditt men kan la være å gi deg bot. Men kan ikke forvente så mye av politiet, er ikke akkurat så mange skarpe som søker seg til den tjenesten. Det finnes jo selvfølgelig noen med beina planta på bakken, men det er sjeldent. 

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg kødder ikke. Det er en menneskerettighet for meg å røyke meg en feit en. At politiet forfølger forbudet så jævlig til punktet gjør at jeg mister respekt for dem. I verste fall ødelegger de liv. Null respekt. I mer opplyste land kan politiet stoppe deg med weed og la deg gå, selv om det på papiret er ulovlig. Dette er noe som forøvrig kan skje i Oslo, eller de konfiskerer stæsjet ditt men kan la være å gi deg bot. Men kan ikke forvente så mye av politiet, er ikke akkurat så mange skarpe som søker seg til den tjenesten. Det finnes jo selvfølgelig noen med beina planta på bakken, men det er sjeldent. 

Det er ikke en menneskerettighet å bruke ulovlige stoffer til rusformål. Dette er latterlig og patetisk!

Anonymkode: 65c17...d3c

• Liker 10
Skrevet

Bare dårlige erfaringer. Fikk til og med bank av en politimann på en fest, fordi jeg ikke gikk ut av huset (Jeg lette etter skoene mine i gangen sammen med flere andre) Han knakk nesa mi. Jeg veier ca 45 kg. Så han hadde ingen grunn til det. Ikke ble han straffet heller. Jeg ble også nektet å innkalle vitner i min egen rettsak! (Derfor han gikk fri tror jeg🤔)

Senest for 4 uker siden ble en ansatt i en kveldsåpen kiosk banket av 3 utlendinger og politiet kunne ikke komme. De stoppet heldigvis når anbuøansen kom å hentet han. 

Og i sommer ble det avfyrt 12 skudd her jeg bor, da kunne heller ikke politiet komme. 

Samt at jeg har fått brev og sakspapirer i posten med mitt navn på (men sakspapirene var om og til naboen) 

Så jeg får ikke det beste inntrykket nei....

Anonymkode: e785f...0bd

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en menneskerettighet å bruke ulovlige stoffer til rusformål. Dette er latterlig og patetisk!

Nei, men man får det jo ikke medisinsk heller, det betyr ikke at det er riktig. Les over menneskerettighetene og se selv. Nå spekuleres det i om USA sin vaksine tvang er et brudd på deres menneskerettigheter. Og hva man får gjøre med egen kropp er det faktisk ingen overordnet statsoverhode som kan si noe på, så lenge du ikke skader andre rundt deg! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At jeg skal bli straffeforfulgt fordi jeg røyker en plante, det er latterlig og patetisk. Og de som støtter opp under det, små mennesker. 

• Liker 2
Skrevet
47 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei, men man får det jo ikke medisinsk heller, det betyr ikke at det er riktig. Les over menneskerettighetene og se selv. Nå spekuleres det i om USA sin vaksine tvang er et brudd på deres menneskerettigheter. Og hva man får gjøre med egen kropp er det faktisk ingen overordnet statsoverhode som kan si noe på, så lenge du ikke skader andre rundt deg! 

Fyller man behandlingskriteriene, får man behandling med farmasøytiske cannabispreparater  norge i dag. Behandlende lege i spesialisthelsetjeneste kan skrive resept på kedisinsk cannabis som utleveres i apotek.

Noe sier meg at du ikke har et medisinsk behov. Hva er det egentlig du snakker om? Vaksiner har ingen ting med saken å gjøre.

7 minutes ago, AnonymBruker said:

At jeg skal bli straffeforfulgt fordi jeg røyker en plante, det er latterlig og patetisk. Og de som støtter opp under det, små mennesker. 

Så du mener du ikke behøver å forholde deg til loven fordi du ikke liker den? For noe vås!

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyller man behandlingskriteriene, får man behandling med farmasøytiske cannabispreparater  norge i dag. Behandlende lege i spesialisthelsetjeneste kan skrive resept på kedisinsk cannabis som utleveres i apotek.

Noe sier meg at du ikke har et medisinsk behov. Hva er det egentlig du snakker om? Vaksiner har ingen ting med saken å gjøre.

Så du mener du ikke behøver å forholde deg til loven fordi du ikke liker den? For noe vås!

Jeg forholder meg ikke til tilbakestående lover. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forholder meg ikke til tilbakestående lover. 

Ikke jeg heller! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...