Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, har nå gått ett år siden jeg sluttet på pillen fordi tr ble svakere og svakere. nå er har den vært borte et år..
jeg har tenkt på cyster/livmorkreft ol. men ikke vært å sjekket.. da symptomene ikke stemmer med det som står på nett (selvom man ikke alltid skal stole på nettet da) 

men nå lurer jeg på om jeg kanskje har kommet i tidlig overgangs alder i 20 årene(?) 
har litt av tegnene der :S 

jeg vil helst slippe å gå til legen med dette, fordi jeg ikke er komfortabel med å gå til en mann .. 
utflod og alt er helt normale og følger syklusen, virker som om jeg tilogmed får eggløsningslim, men ingen mens .. 
og livmortappen endrer seg som normalt .. åpner og lukker seg, myk og hard og alt det der.... 

sååå noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke gå til en kvinnelig lege? Du vil ikke få noen svarbpå hva det er før du går til legen. 

Anonymkode: 2c648...a28

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor kan du ikke gå til en kvinnelig lege? Du vil ikke få noen svarbpå hva det er før du går til legen. 

Anonymkode: 2c648...a28

kan man gå til en annen lege enn fastlegen sin ? isåfall har jeg vurdert å snakke med huseieren vår som er lege! :P

Skrevet

Selvfølgelig kan du gå til en annen lege enn fastlegen. 

Jeg har hatt samme fastlege i alle år ordningen har eksistert, men foretrekker å gå til kvinnelig gynekolog for det som har med underlivet å gjøre. 

Anonymkode: 4280c...714

Skrevet

Er det noen andre leger på legekontoret der du går så kan du ringe og høre om du kan komme til en av dem. Eller så kan du gå til privat gynekolog, da slipper du ventetid og. Vet ikke hvilket forhold du har til huseieren men synes det høres litt rart ut å snakke med henne om noe sånt på fritiden hennes :P

Anonymkode: a33c7...816

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...