AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 I løpet av de siste dagene har jeg blitt litt fascinert av preferansene til folk, som har kommet fram her på KG. Det var en som kun ville ha jente med små bryster, og flere som mente det var uaktuelt med fotballtattovering på brystet, bare for å nevne et par tråder jeg husker i farten. Har du noen uvanlige dealbreakere? Noe som har vist seg å være en dealbreaker som du ikke hadde tenkt over at kunne være det på forhånd? Er det noen ting du bare ikke takler tanken på? For min del er det nok en slags dealbreaker hvis mannen liker å gå på fest og drikke seg full flere ganger i måneden. Jeg er helt motsatt og hater fester med mye alkohol involvert. Hadde nok tenkt at vi var for ulike. Orker ikke en festfyr 😅 Anonymkode: 92018...af1 1
ajarRun Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I løpet av de siste dagene har jeg blitt litt fascinert av preferansene til folk, som har kommet fram her på KG. Det var en som kun ville ha jente med små bryster, og flere som mente det var uaktuelt med fotballtattovering på brystet, bare for å nevne et par tråder jeg husker i farten. Har du noen uvanlige dealbreakere? Noe som har vist seg å være en dealbreaker som du ikke hadde tenkt over at kunne være det på forhånd? Er det noen ting du bare ikke takler tanken på? For min del er det nok en slags dealbreaker hvis mannen liker å gå på fest og drikke seg full flere ganger i måneden. Jeg er helt motsatt og hater fester med mye alkohol involvert. Hadde nok tenkt at vi var for ulike. Orker ikke en festfyr 😅 Anonymkode: 92018...af1 Jeg er helt enig med deg. Jeg også foretrekker parnere som heller vil drikke seg sørpet hjemme alene enn på en kjedelig fest. Faen jeg hater fester. Jeg liker ikke jenter som jobber med markedsføringe ller økonomi. Jeg liker ikke tjukkaser. Jeg liker ikke at de er eldre enn 20. jeg liker at de er dumme og stiller spørsmål- 1
Gjest -Willow Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Preppy stil. Det får jeg oppi halsen. Eier du en vaffeljakke kan du glemme det.
solmåneogstjerner Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Hvis han er utro, lyver eller ikke tar vare på barna sine evt andre nære personer. 3
solmåneogstjerner Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Hvis han er utro, lyver eller ikke tar vare på barna sine evt andre nære personer. Kanskje ikke så uvanlige dealbreakere da 😉 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 At noen har mye å gjøre hele tiden. Har opplevd det to ganger med menn jeg har likt, at når jeg har tenkt over det vil jeg ikke ende som nr. 5 på lista, etter jobb, skole, barn, øving på gitar og oppussing av huset. Her snakker jeg om overtid, stadig etterutdanning og overdrevent engasjement i barnas aktiviteter vel å merke. Anonymkode: 3ce04...4da 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 5 minutes ago, solmåneogstjerner said: Kanskje ikke så uvanlige dealbreakere da 😉 Du glemte anonymknappen. Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: b7dad...778 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #8 Skrevet 6. september 2017 11 minutes ago, amativeReflection said: Jeg er helt enig med deg. Jeg også foretrekker parnere som heller vil drikke seg sørpet hjemme alene enn på en kjedelig fest. Faen jeg hater fester. Jeg liker ikke jenter som jobber med markedsføringe ller økonomi. Jeg liker ikke tjukkaser. Jeg liker ikke at de er eldre enn 20. jeg liker at de er dumme og stiller spørsmål- Tror du menn flest liker at kvinner spør dem om ting så de føler at de bidrar med noe, hjelper dem, tar vare på dem eller lignende? Er det litt turnoff med kvinner som vet alt, kan alt og alltid klarer seg selv? Jeg spør av personlige grunner, ikke for å krangle om noe. Anonymkode: 3ce04...4da
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #9 Skrevet 6. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Du glemte anonymknappen. Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: b7dad...778 Vedkommende la til informasjon. Anonymkode: 3ce04...4da 15
ajarRun Skrevet 6. september 2017 #10 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror du menn flest liker at kvinner spør dem om ting så de føler at de bidrar med noe, hjelper dem, tar vare på dem eller lignende? Er det litt turnoff med kvinner som vet alt, kan alt og alltid klarer seg selv? Jeg spør av personlige grunner, ikke for å krangle om noe. Anonymkode: 3ce04...4da Selvsagt. Hvis man skal sammenligne det med hunder vil jeg ha en valp. Gørrkjedelig når hun skal fortelle meg hvordan man skal elve. 1
solmåneogstjerner Skrevet 6. september 2017 #11 Skrevet 6. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du glemte anonymknappen. Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: b7dad...778 Glemte anonymknappen? Nei, jeg bare tenkte på at det kanskje ikke var så uvanlig... men dette er de eneste tingene som er dealbreakere for meg, så vidt jeg vet 😊 Altså bare en tilleggskommentar 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #12 Skrevet 6. september 2017 Langt skjegg. Anonymkode: cda74...0d0 2
Cata Skrevet 6. september 2017 #13 Skrevet 6. september 2017 Vold eller bruk av rusmidler ville definitivt være en dealbreaker. At det første er dealbreaker er vel ikke så spesielt, men "restriksjoner" på rusmidler inkludert alkohol er kanskje litt mer spesielt. Moderat alkoholbruk av typen "et glass vil eller øl til maten" er OK, men ikke hvis målet er rusen i seg selv. Tror muligens en som hadde vært voldsomt opptatt av trening eller friluftsliv også ville vært det. Vi ville vært for ulike til at det kunne fungert. 1
Elaine Marley Skrevet 6. september 2017 #14 Skrevet 6. september 2017 1 time siden, -Willow skrev: Preppy stil. Det får jeg oppi halsen. Eier du en vaffeljakke kan du glemme det. Samme her. Det er også dealbreaker for meg om han er sånn som driver og er opptatt av å vise hvor mye penger han har. Altså flashing av dyre merkeklær og generelt skryt av alt han har og eier. Typisk alfahann-oppførsel er også dealbreaker. Synes mange ofte blir for mye, og det virker bare krampaktig når de skal vise hvor selvsikre og maskuline de er. Det virker ikke genuint for min del, men jeg har aldri falt for de som skriker høyest og synes de egentlig kan være ganske irriterende. Vet ikke om de er sånn eller om de bare prøver for mye. 3
Drakan Skrevet 6. september 2017 #15 Skrevet 6. september 2017 Dealbreaker... Flørting med andre damer, sexfiksert, skallet, dårlig hygiene, og engasjement i sport. Greit nok om man liker å gjøre sportslige ting, men å se på det på tv, i stede for å spille et 2 player rpg med meg eller noe slikt.... ikke kult. -_- Også er jeg ikke engasjert i dop heler. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #17 Skrevet 6. september 2017 Ikke snill mot dyr, ikke trener og stemmer FrPAnonymkode: ebe82...fb1 5
Elaine Marley Skrevet 6. september 2017 #18 Skrevet 6. september 2017 Kom på en ting til, og det er sånne treningsfantaster som er overdrevet opptatt av kosthold og kan ikke spise ditt og datt, og omtrent bor på treningssenteret. 8
Persephone Skrevet 6. september 2017 #19 Skrevet 6. september 2017 Det var en fyr som prøvde å sjekke meg opp ved å si at faren hans hadde et stort hus i Bærum. Det var dealbreaker det! 8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #20 Skrevet 6. september 2017 At han tjener under 600.000. At han ikke er feminist og kjemper for at jeg skal tjene like mye som han (sykepleier). At han ikke kjøper en forlovelsesring til over en million til meg. At han ikke beviser sin kjærlighet for meg med å kjøpe en masse gaver til meg. Anonymkode: c8fdd...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå