AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Tenker dere at kvinner har rett til å velge hvem de vil ha sex med? At kvinner skal slippe å ha sex med menn de ikke vil ha? Eller er det kun menn som har rett til å sette krav? Og hva har dere å tilby kvinner? Dere som hevder kvinner diskriminerer dere på kjønnsmarkedet? Anonymkode: cdd45...874 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere at kvinner har rett til å velge hvem de vil ha sex med? At kvinner skal slippe å ha sex med menn de ikke vil ha? Eller er det kun menn som har rett til å sette krav? Og hva har dere å tilby kvinner? Dere som hevder kvinner diskriminerer dere på kjønnsmarkedet? Anonymkode: cdd45...874 Alle menn skal ha fri rett til å plukke ut ei kvinne og hun skal akseptere det. Om det er tilfeldig sex eller ekteskap. Damer skal bare si ja og gå videre med livet. Om det blir 15 barn eller 0 er også mannens valg. Selvsagt havner kvinnene som er i ekteskap utenfor dette markedet. Da er de en manns, og da skal vi andre respektere det. Anonymkode: 71141...fab
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 HVORFOR SITERER FOLK HI?? Blir gal. Anonymkode: d55b0...bf0 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVORFOR SITERER FOLK HI?? Blir gal. Anonymkode: d55b0...bf0 Fordi folk kan tro jeg siterer tråden ovenfor eller noe slikt. *Facepalm* Anonymkode: 71141...fab 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle menn skal ha fri rett til å plukke ut ei kvinne og hun skal akseptere det. Om det er tilfeldig sex eller ekteskap. Damer skal bare si ja og gå videre med livet. Om det blir 15 barn eller 0 er også mannens valg. Selvsagt havner kvinnene som er i ekteskap utenfor dette markedet. Da er de en manns, og da skal vi andre respektere det. Anonymkode: 71141...fab Anonymkode: 5ed41...3ad 15
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Det er ingen rettighet, men et behov På samme måte som at kvinner har stort behov for oppmerksomhet og nærhet. Det er bare det at kvinner er helt inkapable til å forstå at menn kan ha seksuelle behov. Det er jo tross alt dere som er flaskehalsen i det hele, og har monopol på sexmarkedet. Derfor heksejager dere billige konkurrenter (prostituerte og løse damer). Men det dere ikke forstår er at det finnes nok av kvinner i verden som ikke er sånn (utenfor Norges grenser), og at det over tid vil bli slik at dere bli nødt til å være mer frempå seksuelt, for i det hele tatt klare å kapre en mann. Alt i alt fører kvinner en meget giftig retorikk mot menn, og flere menn takker nå nei til norske kvinner og samliv med de. Man kan ikke ha en relasjon til en person som ikke klarer annerkjenne dine behov. Norske kvinner er i det store og hele utrolig egoistiske, og de er ødelagte av normer og koder i samfunnet. Sosiale medier og underholdningsbransjen er med på å videre ødelegge hodene deres. Anonymkode: c0762...ecb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen rettighet, men et behov På samme måte som at kvinner har stort behov for oppmerksomhet og nærhet. Det er bare det at kvinner er helt inkapable til å forstå at menn kan ha seksuelle behov. Det er jo tross alt dere som er flaskehalsen i det hele, og har monopol på sexmarkedet. Derfor heksejager dere billige konkurrenter (prostituerte og løse damer). Men det dere ikke forstår er at det finnes nok av kvinner i verden som ikke er sånn (utenfor Norges grenser), og at det over tid vil bli slik at dere bli nødt til å være mer frempå seksuelt, for i det hele tatt klare å kapre en mann. Alt i alt fører kvinner en meget giftig retorikk mot menn, og flere menn takker nå nei til norske kvinner og samliv med de. Man kan ikke ha en relasjon til en person som ikke klarer annerkjenne dine behov. Norske kvinner er i det store og hele utrolig egoistiske, og de er ødelagte av normer og koder i samfunnet. Sosiale medier og underholdningsbransjen er med på å videre ødelegge hodene deres. Anonymkode: c0762...ecb Så du tenker menn er flinkere til å gi kvinner nærhet og oppmerksomhet? I følge mange menn her på KG er jo dette bare slitsomt og klengete og noe de ikke vil forholde seg til... menn som ikke vil gi nærhet, oppmerksomhet og ømhet kan ikke forvente å "få"sex. Husk.... it take 2 too tango Anonymkode: cdd45...874 9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen rettighet, men et behov På samme måte som at kvinner har stort behov for oppmerksomhet og nærhet. Det er bare det at kvinner er helt inkapable til å forstå at menn kan ha seksuelle behov. Det er jo tross alt dere som er flaskehalsen i det hele, og har monopol på sexmarkedet. Derfor heksejager dere billige konkurrenter (prostituerte og løse damer). Men det dere ikke forstår er at det finnes nok av kvinner i verden som ikke er sånn (utenfor Norges grenser), og at det over tid vil bli slik at dere bli nødt til å være mer frempå seksuelt, for i det hele tatt klare å kapre en mann. Alt i alt fører kvinner en meget giftig retorikk mot menn, og flere menn takker nå nei til norske kvinner og samliv med de. Man kan ikke ha en relasjon til en person som ikke klarer annerkjenne dine behov. Norske kvinner er i det store og hele utrolig egoistiske, og de er ødelagte av normer og koder i samfunnet. Sosiale medier og underholdningsbransjen er med på å videre ødelegge hodene deres. Anonymkode: c0762...ecb Ja, dette var ikke snaut Anonymkode: d55b0...bf0 7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen rettighet, men et behov På samme måte som at kvinner har stort behov for oppmerksomhet og nærhet. Det er bare det at kvinner er helt inkapable til å forstå at menn kan ha seksuelle behov. Det er jo tross alt dere som er flaskehalsen i det hele, og har monopol på sexmarkedet. Derfor heksejager dere billige konkurrenter (prostituerte og løse damer). Men det dere ikke forstår er at det finnes nok av kvinner i verden som ikke er sånn (utenfor Norges grenser), og at det over tid vil bli slik at dere bli nødt til å være mer frempå seksuelt, for i det hele tatt klare å kapre en mann. Alt i alt fører kvinner en meget giftig retorikk mot menn, og flere menn takker nå nei til norske kvinner og samliv med de. Man kan ikke ha en relasjon til en person som ikke klarer annerkjenne dine behov. Norske kvinner er i det store og hele utrolig egoistiske, og de er ødelagte av normer og koder i samfunnet. Sosiale medier og underholdningsbransjen er med på å videre ødelegge hodene deres. Anonymkode: c0762...ecb. Jeg tror jeg snakker for alle norske kvinner når jeg sier: vi er glad for at du finner deg en kvinne utenfor Norge. For vi er ikke interessert i slike menn. Så vinn-vinn Anonymkode: e5d70...26b 19
Sh999 Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg snakker for alle norske kvinner når jeg sier: vi er glad for at du finner deg en kvinne utenfor Norge. For vi er ikke interessert i slike menn. Så vinn-vinn Anonymkode: e5d70...26b Nettopp! Bra sagt! 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen rettighet, men et behov På samme måte som at kvinner har stort behov for oppmerksomhet og nærhet. Det er bare det at kvinner er helt inkapable til å forstå at menn kan ha seksuelle behov. Det er jo tross alt dere som er flaskehalsen i det hele, og har monopol på sexmarkedet. Derfor heksejager dere billige konkurrenter (prostituerte og løse damer). Men det dere ikke forstår er at det finnes nok av kvinner i verden som ikke er sånn (utenfor Norges grenser), og at det over tid vil bli slik at dere bli nødt til å være mer frempå seksuelt, for i det hele tatt klare å kapre en mann. Alt i alt fører kvinner en meget giftig retorikk mot menn, og flere menn takker nå nei til norske kvinner og samliv med de. Man kan ikke ha en relasjon til en person som ikke klarer annerkjenne dine behov. Norske kvinner er i det store og hele utrolig egoistiske, og de er ødelagte av normer og koder i samfunnet. Sosiale medier og underholdningsbransjen er med på å videre ødelegge hodene deres. Anonymkode: c0762...ecb Hva er det med dette jævla fokuset på bare sex? Sex i seg selv er bare en teknisk formalitet og helt uinteressant hvis det er det eneste som skjer mellom to personer og det endrer seg jo ikke om du importerer fra utlandet og sorry mac: du kan umulig ha vært med mange utenlandske damer om du tror at det er lettere og krever mindre av deg. Skandinaviske menn slipper unna med veldig mye som ikke ville blitt akseptert noe annet sted i verden. Det er kun her man som mann kan gi absolutt ingenting å få alt fra kvinner. Anonymkode: 6fcb8...f4f 7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #12 Skrevet 7. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg snakker for alle norske kvinner når jeg sier: vi er glad for at du finner deg en kvinne utenfor Norge. For vi er ikke interessert i slike menn. Så vinn-vinn Anonymkode: e5d70...26b Det der har han allerede et utrolig bra svar på, fra en annen tråd vet ikke hvordan jeg siterer fra annen tråd men here goes: "Det dere damer ikke forstår er at menn er utrolig tilpasningsdyktige. Det finnes menn der ute som finner en annen vei, og det er ved å gå utenlands for å finne seg en dame, eller bare å flytte utenlands. Jeg kjenner mange høyt utdannede og resurssterke menn som har flyttet utenlands. Fordi de ikke trives i Norge.Så kan dere fortsette å si "Bra! Han var ikke ønsket her allikevel", eller "Jaja, vi vil ikke ha en slik uattraktiv mann uansett", helt til dere fler og fler menn velge det samme. Så sitter der igjen og lurer på hvorfor dette skjer, og hvorfor dere er så ensomme." Jada... Når alle mennene har reist fra oss, da kan vi bare ha det så godt! Ædda bædda! jeg skjelver i buksene Anonymkode: d55b0...bf0 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #13 Skrevet 8. september 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det med dette jævla fokuset på bare sex? Sex i seg selv er bare en teknisk formalitet og helt uinteressant hvis det er det eneste som skjer mellom to personer og det endrer seg jo ikke om du importerer fra utlandet og sorry mac: du kan umulig ha vært med mange utenlandske damer om du tror at det er lettere og krever mindre av deg. Skandinaviske menn slipper unna med veldig mye som ikke ville blitt akseptert noe annet sted i verden. Det er kun her man som mann kan gi absolutt ingenting å få alt fra kvinner. Anonymkode: 6fcb8...f4f Utenlandske damer har sine fordeler og ulemper, men de er som oftest mer åpne ovenfor andre mennesker. Norske kvinner er mer firkanta, og har som oftest sine andeler med bagasje. Ikke det at utenlandske ikke har det, men det verste med norske kvinner er at de alltid er i konkurranse med menn. Mens utenlandske kvinner lærer å bevare selvfølelsen og selvtilliten til mannen. Altså de vet når de skal være sjefen, og når de burde la seg lede. Norske kvinner skal bare være best til alt - også det å være en dårlig mann. Lurer forøvrig på hva skandinaviske menn slipper unna med. Skandinaviske menn er blant de beste i verden. Norske menn er de som gjør mest og bidrar mest i parforhold i verden. Men allikevel er dere ikke fornøyde. Dere bare klager. https://www.dagbladet.no/kultur/menn-jobber-mest-kvinner-klager-mest/60226379 16 hours ago, AnonymBruker said: Så du tenker menn er flinkere til å gi kvinner nærhet og oppmerksomhet? I følge mange menn her på KG er jo dette bare slitsomt og klengete og noe de ikke vil forholde seg til... menn som ikke vil gi nærhet, oppmerksomhet og ømhet kan ikke forvente å "få"sex. Husk.... it take 2 too tango Anonymkode: cdd45...874 Klart det er slitsomt i lengden. Først sprer man myten om at kvinner er så sykt selvstendige, men i vireligheten er de oppmerksomhetshorer og trenger støtte til ALT, om man koker det ned. Det at mange damer klarer seg alene, kommer av at de nå endelig etter mange års arbeid, har karret seg til goder og ordninger som hjelper de. Staten er deres pupp. Og de sutter i vei. 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror jeg snakker for alle norske kvinner når jeg sier: vi er glad for at du finner deg en kvinne utenfor Norge. For vi er ikke interessert i slike menn. Så vinn-vinn Anonymkode: e5d70...26b Jeg tror ikke du vet hva du snakker om. Det blir forøvrig helt idiotisk av meg å sitte her og si at jeg faktisk får mye interesse, for det kan hverken bekreftes eller avkreftest av noen. Men la meg bare si at det å få seg dame ikke er noe problem. Det er ikke jeg som er hard to get, men damene som er hard to want. Og jeg gir totalt faen og forteller alle det. Damene reagerer med å øke sine innsatser for å imponere. 10 hours ago, AnonymBruker said: Det der har han allerede et utrolig bra svar på, fra en annen tråd vet ikke hvordan jeg siterer fra annen tråd men here goes: "Det dere damer ikke forstår er at menn er utrolig tilpasningsdyktige. Det finnes menn der ute som finner en annen vei, og det er ved å gå utenlands for å finne seg en dame, eller bare å flytte utenlands. Jeg kjenner mange høyt utdannede og resurssterke menn som har flyttet utenlands. Fordi de ikke trives i Norge.Så kan dere fortsette å si "Bra! Han var ikke ønsket her allikevel", eller "Jaja, vi vil ikke ha en slik uattraktiv mann uansett", helt til dere fler og fler menn velge det samme. Så sitter der igjen og lurer på hvorfor dette skjer, og hvorfor dere er så ensomme." Jada... Når alle mennene har reist fra oss, da kan vi bare ha det så godt! Ædda bædda! jeg skjelver i buksene Anonymkode: d55b0...bf0 Nei, det er ikke skremselspropaganda. Jeg prøver bare å fortelle dere om en virkelighet som kommer om ikke mange år. Menn melder seg ut. Ensomhet blant kvinner vil bli en greie. Unge jenter sliter som bare det med å finne seg menn for tiden. Det vil bare bli verre og verre, siden unge gutter nå lærer at det er en av to ting som er fornuftig for de: Bli fuckboy, eller bare gi faen og være singel. Dette er forøvrig et stort problem internasjonalt også. I land som England har de store sosiale problemer med nettopp dette. Menn velger for det meste alternativ 2, og damer må slumme etter menn. Menn gir nå faen. Anonymkode: c0762...ecb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #14 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke skremselspropaganda. Jeg prøver bare å fortelle dere om en virkelighet som kommer om ikke mange år. Menn melder seg ut. Ensomhet blant kvinner vil bli en greie. Unge jenter sliter som bare det med å finne seg menn for tiden. Det vil bare bli verre og verre, siden unge gutter nå lærer at det er en av to ting som er fornuftig for de: Bli fuckboy, eller bare gi faen og være singel. Dette er forøvrig et stort problem internasjonalt også. I land som England har de store sosiale problemer med nettopp dette. Menn velger for det meste alternativ 2, og damer må slumme etter menn. Menn gir nå faen. Anonymkode: c0762...ecb Vel, nå er vi advart så da gjenstår det vel for deg å trekke deg tilbake og håpe at noen tar advarselen din til følge. Anonymkode: d55b0...bf0 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #15 Skrevet 8. september 2017 På 6.9.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev: Alle menn skal ha fri rett til å plukke ut ei kvinne og hun skal akseptere det. Om det er tilfeldig sex eller ekteskap. Damer skal bare si ja og gå videre med livet. Om det blir 15 barn eller 0 er også mannens valg. Selvsagt havner kvinnene som er i ekteskap utenfor dette markedet. Da er de en manns, og da skal vi andre respektere det. Anonymkode: 71141...fab Er ikke i ekteskap men sammen med en, og heldigvis for det når jeg leser sånne innlegg. Anonymkode: e7729...4fe
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #16 Skrevet 9. september 2017 21 hours ago, AnonymBruker said: Vel, nå er vi advart så da gjenstår det vel for deg å trekke deg tilbake og håpe at noen tar advarselen din til følge. Anonymkode: d55b0...bf0 Jeg burde vel trekke meg tilbake, men en del av meg prøver jo selvsagt si ifra til damene at de ikke kan holde på som de gjør lenger. Men jeg burde vite bedre - de skjønner det ikke før de står oppi det selv og føler det. Anonymkode: c0762...ecb
Tyrk40 Skrevet 9. september 2017 #17 Skrevet 9. september 2017 På 6.9.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev: Alle menn skal ha fri rett til å plukke ut ei kvinne og hun skal akseptere det. Om det er tilfeldig sex eller ekteskap. Damer skal bare si ja og gå videre med livet. Om det blir 15 barn eller 0 er også mannens valg. Selvsagt havner kvinnene som er i ekteskap utenfor dette markedet. Da er de en manns, og da skal vi andre respektere det. Anonymkode: 71141...fab Kan jo bare innføre sharia lover likesågodt 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #18 Skrevet 9. september 2017 På 7.9.2017 den 12.13, AnonymBruker skrev: Det er ingen rettighet, men et behov På samme måte som at kvinner har stort behov for oppmerksomhet og nærhet. Det er bare det at kvinner er helt inkapable til å forstå at menn kan ha seksuelle behov. Det er jo tross alt dere som er flaskehalsen i det hele, og har monopol på sexmarkedet. Derfor heksejager dere billige konkurrenter (prostituerte og løse damer). Men det dere ikke forstår er at det finnes nok av kvinner i verden som ikke er sånn (utenfor Norges grenser), og at det over tid vil bli slik at dere bli nødt til å være mer frempå seksuelt, for i det hele tatt klare å kapre en mann. Alt i alt fører kvinner en meget giftig retorikk mot menn, og flere menn takker nå nei til norske kvinner og samliv med de. Man kan ikke ha en relasjon til en person som ikke klarer annerkjenne dine behov. Norske kvinner er i det store og hele utrolig egoistiske, og de er ødelagte av normer og koder i samfunnet. Sosiale medier og underholdningsbransjen er med på å videre ødelegge hodene deres. Anonymkode: c0762...ecb Sosiale medier og underholdningsbransjen er med på å ødelegge kvinnenes hoder? Enn ditt da? Du er jo prakteksempelet på at det er det motsatte som er tilfellet! Anonymkode: 5559e...fe5 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #19 Skrevet 10. september 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Sosiale medier og underholdningsbransjen er med på å ødelegge kvinnenes hoder? Enn ditt da? Du er jo prakteksempelet på at det er det motsatte som er tilfellet! Anonymkode: 5559e...fe5 Jeg baserer mine utsagn på statistikk fra gode kilder, ser trender nasjonalt og og internasjonalt, tar utgangspunkt i liknende trender som skjedd tidigere i historien, og egne observasjoner av samfunnet vi lever i. Du derimot kommer med påstander som ikke holder mål. Stakkars liten følte du deg støtt av mine uttalelser? Og kvinner blir ødelagt av sosiale medier og Internett generelt. (mange menn også forøvrig, men i mine uttalelser velge jeg fokusere på kvinner) Anonymkode: c0762...ecb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #20 Skrevet 10. september 2017 Kvinner og menn har samme seksuelle behov, og siden vi nå har slått fast dette vil jeg dermed si at jeg har et seksuelt behov for å ta menn med en svær dildo i rumpa deres, og de må bare akseptere det siden det er mitt seksuelle behov. Hvem vil legge seg ned først??? Anonymkode: 6f81d...cba 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå