AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Hei Hvor mye frukt trenger jeg egentlig å kjøpe til 14 barn ca? De skal ikke spise så mye, bare en pauseknask. 2-3 biter hver av valgfri frukt på fatet. Tenker appelsin, epler, banan osv. Noe som går raskt å kutte opp og servere Det blir en del biter av ett oppkuttet eple for eksempel. Så det skal kanskje ikke så mye til som jeg tror Anonymkode: e78c2...9a4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 Jeg pleier å servere 9 frukter oppkuttet til 15 barn. Anonymkode: ab137...272
Minlillesky Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å servere 9 frukter oppkuttet til 15 barn. Anonymkode: ab137...272 Hvilken frukter pleier du å servere?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 21 timer siden, Minlillesky skrev: Hvilken frukter pleier du å servere? Epler, pærer, bananer, fersken, noen ganger melon (og da regnes naturlig nok ikke hele melonen som en av de ni ). Anonymkode: ab137...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå