Gå til innhold

Bull terrier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har lenge vurdert denne rasen, og selvsagt lest om den og om den passer meg osv. Ser at det er noen som vil selge sin til over 15K, den er 10 måneder. Begrunnelsen er endret livssituasjon. Hunden er kjøpt i utlandet. Aldri kjøpt hund før så lurer på hvor lurt dette er(evt hvordan jeg burde gjøre det?) Synes det virker litt mistenkelig mtp høy pris og at den er hentet fra utlandet. Det er ikke fra Fod-gården. Det hadde kanskje vært tryggere?

Anonymkode: a1030...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd altså?😬

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har lenge vurdert denne rasen, og selvsagt lest om den og om den passer meg osv. Ser at det er noen som vil selge sin til over 15K, den er 10 måneder. Begrunnelsen er endret livssituasjon. Hunden er kjøpt i utlandet. Aldri kjøpt hund før så lurer på hvor lurt dette er(evt hvordan jeg burde gjøre det?) Synes det virker litt mistenkelig mtp høy pris og at den er hentet fra utlandet. Det er ikke fra Fod-gården. Det hadde kanskje vært tryggere?

Jeg hadde ikke kjøpt den, syns det er viktig å vite noe om oppdretter, foreldre til valpen osv. Finn heller en fra en seriøs oppdretter. Men det er jo en dyr hund å kjøpe uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...