Simbyxor Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Det er en svært undervurdert film, det er svært gode spesialeffekter til å være fra den tiden. Den er egentlig mye bedre enn f.eks Star Wars, for de filmene var alt for lange. Pluss at den er mer realistisk. Hvorfor er så mange imot den filmen?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 3 minutter siden, Simbyxor skrev: Se her, anonymbruker! Takk, men jeg har ikke greie på slike filmer. Det er fint at du deler om hva du synes er bra og ikke bra, og hvorfor Anonymkode: 5215b...e1e
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk, men jeg har ikke greie på slike filmer. Det er fint at du deler om hva du synes er bra og ikke bra, og hvorfor Anonymkode: 5215b...e1e Jeg gjorde det. Sitat Det er en svært undervurdert film, det er svært gode spesialeffekter til å være fra den tiden. Den er egentlig mye bedre enn f.eks Star Wars, for de filmene var alt for lange. Pluss at den er mer realistisk.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Gamle filmer fra 50 tallet er kjedelig Anonymkode: b7d93...4f1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Jeg gjorde det. Inge har sagt du ikke Anonymkode: b7d93...4f1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Jeg gjorde det. jeg vet. Derfor skrev jeg at det er fint at du gjør det. Anonymkode: 5215b...e1e
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg vet. Derfor skrev jeg at det er fint at du gjør det. Anonymkode: 5215b...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå