Simbyxor Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Jeg så den gamle serien fra 90-tallet. Hvorfor blir David Lynch regnet som en god regissør? Det eneste positive man kan si om Twin Peaks er at det er det beste David Lynch har laget, noe som sier endel om hvor mye dårlig han har laget. Kanskje med unntak av "Elefantmannen", som er helt "ok". "Ooo, så dypt", med røde gardiner og små mennesker. Og en elendig etterforsker som ikke får til noenting. Har hørt litt om den nye serien som har kommet ut, og her avslører han hvor elendig han er som filmskaper. Det er like verdifullt som samtidskunsten du finner på høstutstillingen i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 Jeg elsker twin peaks! Så mange morsomme karakterer, den mystiske stemningen.. Synes det er en helt fantastisk TV-serie. Anonymkode: 4b780...fcf
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg elsker twin peaks! Så mange morsomme karakterer, den mystiske stemningen.. Synes det er en helt fantastisk TV-serie. Anonymkode: 4b780...fcf Jeg kan anbefale deg høstutstillingen i Oslo, pleier å være mye i samme søppelstil der
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 14 minutter siden, Simbyxor skrev: Jeg kan anbefale deg høstutstillingen i Oslo, pleier å være mye i samme søppelstil der Det er ikke akkurat sammenlignbart. Jeg sier ikke at det er den beste TV-serien noensinne, men jeg er veldig glad i å se den og finner den underholdende. Mer krever jeg ikke fra en TV-serie. Anonymkode: 4b780...fcf
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Ro deg ned med alle disse trådene Anonymkode: 44d3e...8bc 1
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke akkurat sammenlignbart. Jeg sier ikke at det er den beste TV-serien noensinne, men jeg er veldig glad i å se den og finner den underholdende. Mer krever jeg ikke fra en TV-serie. Anonymkode: 4b780...fcf Glem moral, glem innhold og budskap liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå