Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2017 #41 Skrevet 21. november 2017 DD har alt som vi romantiske ungpikene i alle aldersgrupper virkelig kan slappe av og drømme oss bort i med et søtt smil i munnviken. Den kommer for all fremtid til å stå i en egen klasse den der. 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #42 Skrevet 22. november 2017 Tror det handler om nostalgi og musikk. Anonymkode: 31d9d...dbd
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #43 Skrevet 22. november 2017 Det er noen år siden jeg så den, men jeg irriterte meg litt over en grå mus som forblir grå mus hele filmen igjennom, noe som matcher dårlig med en sexy Patrick. Anonymkode: 00592...463
Thyra Skrevet 22. november 2017 #44 Skrevet 22. november 2017 (endret) Jeg så filmen først i voksen alder, og har fortsatt ikke sett hele filmen sammenhengende. Husker at "alle" snakket om denne filmen på 80-tallet. Ikke helt min type film. Endret 22. november 2017 av Thyra
Sheherasade Skrevet 22. november 2017 #45 Skrevet 22. november 2017 Husk på at denne kom ut på 80-tallet, da. Det var litt annet nivå på filmene da, for å si det sånn.
Elaine Marley Skrevet 22. november 2017 #46 Skrevet 22. november 2017 Jeg synes den er helt grei, men ikke en film jeg synes er veldig bra. Samme med Grease, men den er egentlig bare tåpelig synes jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2017 #47 Skrevet 22. november 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noen år siden jeg så den, men jeg irriterte meg litt over en grå mus som forblir grå mus hele filmen igjennom, noe som matcher dårlig med en sexy Patrick. Anonymkode: 00592...463 Så forskjellig kan vi tolke det vi ser. Baby var ei uerfaren ungjente, ble fremdeles sett på som familiens barn, men som den sommeren våknet og ble til en ung kvinne. For meg er skuespillerens ansikt veldig naturlig vakkert i den filmen og slett ingen grå mus. Dessverre har hun som voksen tatt de obligatorisk triste småjusteringene og blitt en annen. Hun gikk i fella som mange kvinner gjør; "hun ville bare bli vakker", fikset på nesen sin m.m. og endte opp med å ta bort det fine særpreget som gjorde hennes utseende til noe spesielt. Syns de passet veldig bra til hverandre i filmen jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #48 Skrevet 22. november 2017 13 hours ago, Sheherasade said: Husk på at denne kom ut på 80-tallet, da. Det var litt annet nivå på filmene da, for å si det sånn. At det var? Det er utrolig mange bra filmer fra 80-tallet! http://www.complex.com/pop-culture/2013/08/best-80s-movies/ Anonymkode: 91002...160
Sheherasade Skrevet 22. november 2017 #49 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: At det var? Det er utrolig mange bra filmer fra 80-tallet! http://www.complex.com/pop-culture/2013/08/best-80s-movies/ Anonymkode: 91002...160 Og så hadde man gullfilmer som Back to the Future, Hjelp vi drar til XXX, osv.
Gjest making.a.mess Skrevet 22. november 2017 #50 Skrevet 22. november 2017 På 6.9.2017 den 20.08, Simbyxor skrev: En grå mus som lærer seg å danse med en rundbrenner. Ingen av hovedpersonene er sympatiske, og filmen har egentlig verken handling eller budskap. Den eneste personen i filmen som er noenlunde normal er faren til Baby, som i filmen forsøkes fremstilles som "den onde, strenge og urettferdige faren". Er den så populær fordi du får se Patrick Swayze halvnaken? Det må jo være den eneste årsaken... Som tenåring så ble jeg hvertfall utrolig kåt og blindet av romantikken. Så den sikkert 30 ganger. Og patrick Swayze var helt fantastisk deilig. Nå er han vel dau, men hadde han vært i live så hadde jeg glatt hoppet til sengs med han og det på tross av at han sikkert hadde vært i 60 årene. Så filmen gjorde inntrykk ja. Var dette svar godt nok?
Gjest making.a.mess Skrevet 22. november 2017 #51 Skrevet 22. november 2017 15 timer siden, Thyra skrev: Jeg så filmen først i voksen alder, og har fortsatt ikke sett hele filmen sammenhengende. Husker at "alle" snakket om denne filmen på 80-tallet. Ikke helt min type film. Film har gjort mye fremskritt siden dengang, så det er klart man lettere ble blendet før. Jeg så jo også på mot i brøstet og endel andre dritdårlige serier, men syntes likevel det var ok rett og slett fordi det var kun det som var på tvn. Har man bare to kanaler og disse er dårlige så ser man allikevel.
sunshine-t Skrevet 22. november 2017 #52 Skrevet 22. november 2017 På 9/6/2017 den 20.55, Jolene skrev: Filmen har alt! Fantastisk musikk, nostalgi til 50-tallet, flotte dansescener, søt historie mellom to unge mennesker, og et innblikk i hvor vondt det var å bli ufrivillig gravid på den tiden. Rett og slett fantastisk! Der sa du det Elsker filmen! 1
Maleficenta Skrevet 22. november 2017 #53 Skrevet 22. november 2017 7 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Film har gjort mye fremskritt siden dengang, så det er klart man lettere ble blendet før. Jeg så jo også på mot i brøstet og endel andre dritdårlige serier, men syntes likevel det var ok rett og slett fordi det var kun det som var på tvn. Har man bare to kanaler og disse er dårlige så ser man allikevel. Ikke helt enig. Jeg har sett dirty dancing både som barn og som voksen. Digger den fortsatt
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #54 Skrevet 22. november 2017 39 minutter siden, Sheherasade said: Og så hadde man gullfilmer som Back to the Future, Hjelp vi drar til XXX, osv. Back to the Future ER en gullfilm Anonymkode: 91002...160 1
Maleficenta Skrevet 22. november 2017 #55 Skrevet 22. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Back to the Future ER en gullfilm Anonymkode: 91002...160 Ja og så er det litt kult at framtiden i den filmen liksom er nå. Er det ikke 2015 de reiser til?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #56 Skrevet 22. november 2017 24 minutter siden, Maleficenta said: Ikke helt enig. Jeg har sett dirty dancing både som barn og som voksen. Digger den fortsatt Helt enig. F.ex. så jeg Terminator og Blade Runner igjen nå som voksen, og syns de var mye bedre enn da jeg så dem som tenåring. Samme med First Blood (utrolig nok). 16 Candles og Star Wars hadde jeg aldri sett før, og så har man filmer som Blade Runner, Alien og Star Wars...altså, ingenting er dårlig med de filmene. Anonymkode: 91002...160
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #57 Skrevet 22. november 2017 9 minutter siden, Maleficenta said: Ja og så er det litt kult at framtiden i den filmen liksom er nå. Er det ikke 2015 de reiser til? Ja det gjør de! Ha! Må se den igjen Anonymkode: 91002...160 1
Thyra Skrevet 23. november 2017 #58 Skrevet 23. november 2017 6 timer siden, Mrs.Purdey skrev: Film har gjort mye fremskritt siden dengang, så det er klart man lettere ble blendet før. Jeg så jo også på mot i brøstet og endel andre dritdårlige serier, men syntes likevel det var ok rett og slett fordi det var kun det som var på tvn. Har man bare to kanaler og disse er dårlige så ser man allikevel. Filmteknisk har de gjort mye fremskritt, ja. Bedre lyd, bedre spesialeffekter osv. For meg er historien, skuespillerprestasjonene og stemningen i filmen det viktigste. Mange gamle filmer er veldig bra. En av mine favorittfilmer er "The Wolfman" fra 1939. Og når det gjelder dårlige serier lages det vel mye av det i dag også ...
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #60 Skrevet 23. november 2017 Det var en lavbudsjett film, som de ikke trodde kom til å bli populær. Som ble en film som mange elsker, eller definitivt hørt om. Skuespillerene hadde danse erfaring fra tidligere. Og ja historien er ikke noe å skryte av, men jeg liker filmen. Og har sett den flere dusinvis av ganger. Anonymkode: 840b0...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå