Gå til innhold

Æsj, Star Trek er skikkelig kjedelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en masse gamle, flintskalla menn i verdensrommet som går rundt i superundertøy. Og gnomer med spisse ører som klarer å gjøre rare ting med henda sine, som jeg ser at mange Star Trek-fans også gjør fordi de tror de er kule når de gjør det. Det er ikke kult å snakke Klingon! Det er ikke et ekte språk engang, du får ikke bruk for det, det er ingen kulturer som bruker det språket. Det er sjelden noe action. Til og med Star Wars (som er dritt) har mer action enn Star Trek. Star Trek filmene måtte også være mer som Star Wars (mer action) for å være interessante og få folks oppmerksomhet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, Simbyxor skrev:

Bare en masse gamle, flintskalla menn i verdensrommet som går rundt i superundertøy. Og gnomer med spisse ører som klarer å gjøre rare ting med henda sine, som jeg ser at mange Star Trek-fans også gjør fordi de tror de er kule når de gjør det. Det er ikke kult å snakke Klingon! Det er ikke et ekte språk engang, du får ikke bruk for det, det er ingen kulturer som bruker det språket. Det er sjelden noe action. Til og med Star Wars (som er dritt) har mer action enn Star Trek. Star Trek filmene måtte også være mer som Star Wars (mer action) for å være interessante og få folks oppmerksomhet. 

Hvilke filmer liker du?

Anonymkode: 1d9d4...884

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke filmer liker du?

Hvorfor liker du Star Trek? 

Skrevet

Har du en sånn liten runde med deg selv nå, klare å skrive mest mulig dritt om velkjente ting......

Anonymkode: f2dbe...a89

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du en sånn liten runde med deg selv nå, klare å skrive mest mulig dritt om velkjente ting......

Anonymkode: f2dbe...a89

Jeg føler det er på sin plass å diskutere "selvutnevnte klassikere".

Skrevet

Hab SoSll' Quch!

Anonymkode: b2ab5...b7a

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Simbyxor skrev:

Hvorfor liker du Star Trek? 

Jeg har ikke sagt at jeg liker Star Trek. Jeg har aldri sett den/de filmen(e) :vetikke:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt at jeg liker Star Trek. Jeg har aldri sett den/de filmen(e) :vetikke:

Så hvorfor i alle dager svarer du i denne tråden, da? 

Skrevet

Dårlig dag?

Anonymkode: 2918b...f96

• Liker 1
Skrevet

Alle får mensen i blant. :)

Jeg tror Kardashians går I reprise i kveld. Kan kose deg med det. 

Anonymkode: 7d881...f3f

• Liker 2
Skrevet

Nå får det være nok! Star Trek er fantastisk!

Anonymkode: e7136...6b7

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men han er vel en han?

Skrevet

Jeg liker Star trek. Jeg gjør vulkan tegnet med hendene med andre folk for å føle en tilhørighet blandt andre som også liker det. Nynner også Lord of the rings melodien og siterer Yoda. Det er et slags indre miljø. Det er koselig. Går ikke rundt og tror at alle andre synes det er sååå kult. Jeg liler fantasy og sci-fi generelt litt fordi jeg liker å drømme meg bort. Helt bort.

Tenker meg at du liker mere realistiske ting. Ikke noe galt med det. Folk er da forskjellige. 

Anonymkode: ead77...be8

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han er vel en han?

Hvem har sagt det?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva det går ut på.

Skrevet

Elsker star trek.

Anonymkode: 58662...eaa

Skrevet

Star Trek 🖖🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...