Simbyxor Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Bare en masse gamle, flintskalla menn i verdensrommet som går rundt i superundertøy. Og gnomer med spisse ører som klarer å gjøre rare ting med henda sine, som jeg ser at mange Star Trek-fans også gjør fordi de tror de er kule når de gjør det. Det er ikke kult å snakke Klingon! Det er ikke et ekte språk engang, du får ikke bruk for det, det er ingen kulturer som bruker det språket. Det er sjelden noe action. Til og med Star Wars (som er dritt) har mer action enn Star Trek. Star Trek filmene måtte også være mer som Star Wars (mer action) for å være interessante og få folks oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 23 minutter siden, Simbyxor skrev: Bare en masse gamle, flintskalla menn i verdensrommet som går rundt i superundertøy. Og gnomer med spisse ører som klarer å gjøre rare ting med henda sine, som jeg ser at mange Star Trek-fans også gjør fordi de tror de er kule når de gjør det. Det er ikke kult å snakke Klingon! Det er ikke et ekte språk engang, du får ikke bruk for det, det er ingen kulturer som bruker det språket. Det er sjelden noe action. Til og med Star Wars (som er dritt) har mer action enn Star Trek. Star Trek filmene måtte også være mer som Star Wars (mer action) for å være interessante og få folks oppmerksomhet. Hvilke filmer liker du? Anonymkode: 1d9d4...884
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke filmer liker du? Anonymkode: 1d9d4...884 Hvorfor liker du Star Trek?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Har du en sånn liten runde med deg selv nå, klare å skrive mest mulig dritt om velkjente ting...... Anonymkode: f2dbe...a89 1
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du en sånn liten runde med deg selv nå, klare å skrive mest mulig dritt om velkjente ting...... Anonymkode: f2dbe...a89 Jeg føler det er på sin plass å diskutere "selvutnevnte klassikere".
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 Hab SoSll' Quch! Anonymkode: b2ab5...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #8 Skrevet 6. september 2017 4 minutter siden, Simbyxor skrev: Hvorfor liker du Star Trek? Jeg har ikke sagt at jeg liker Star Trek. Jeg har aldri sett den/de filmen(e) Anonymkode: 1d9d4...884
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sagt at jeg liker Star Trek. Jeg har aldri sett den/de filmen(e) Anonymkode: 1d9d4...884 Så hvorfor i alle dager svarer du i denne tråden, da?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #11 Skrevet 6. september 2017 Dårlig dag? Anonymkode: 2918b...f96 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #12 Skrevet 6. september 2017 Alle får mensen i blant. Jeg tror Kardashians går I reprise i kveld. Kan kose deg med det. Anonymkode: 7d881...f3f 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #13 Skrevet 6. september 2017 Nå får det være nok! Star Trek er fantastisk! Anonymkode: e7136...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #14 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle får mensen i blant. Jeg tror Kardashians går I reprise i kveld. Kan kose deg med det. Anonymkode: 7d881...f3f Men han er vel en han? Anonymkode: 2918b...f96
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #15 Skrevet 6. september 2017 Jeg liker Star trek. Jeg gjør vulkan tegnet med hendene med andre folk for å føle en tilhørighet blandt andre som også liker det. Nynner også Lord of the rings melodien og siterer Yoda. Det er et slags indre miljø. Det er koselig. Går ikke rundt og tror at alle andre synes det er sååå kult. Jeg liler fantasy og sci-fi generelt litt fordi jeg liker å drømme meg bort. Helt bort. Tenker meg at du liker mere realistiske ting. Ikke noe galt med det. Folk er da forskjellige. Anonymkode: ead77...be8 1
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #17 Skrevet 6. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han er vel en han? Anonymkode: 2918b...f96 Hvem har sagt det?
Simbyxor Skrevet 6. september 2017 Forfatter #18 Skrevet 6. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle får mensen i blant. Jeg tror Kardashians går I reprise i kveld. Kan kose deg med det. Anonymkode: 7d881...f3f Vet ikke hva det går ut på.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #19 Skrevet 6. september 2017 Elsker star trek. Anonymkode: 58662...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå