Henna Skrevet 3. august 2002 #1 Del Skrevet 3. august 2002 Så under et annet innlegg hvor du sa du hadde gode råd i forhold til slanking. Kanskje du har lyst til å dele disse med meg??? Gikk opp i vekt under et svangerskap, gikk heldigvis fort ned igjen 20 kilo , men mangler enda noen kilo for å nå idealvekten min... Trener hver dag, har endret kosthold så det går jo rette veien, det er bare det at det går så treigt!! Mister såvidt en kilo i måneden. Så hvis du har noen gode tips, som kan være verdt å prøve, tar jeg gledelig imot dem Henna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 3. august 2002 #2 Del Skrevet 3. august 2002 Hmmm.... Kan du si meg hvor jeg har skrevet at jeg har gode råd til slanking? ....*ble forvirret*.... Husker ikke å ha skrevet det, og lurer på hvor jeg har skrevet det og i hvilken forbindelse... Hvis du hjelper meg med den, så skal jeg se om jeg finner ut av disse gode rådene, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 3. august 2002 #3 Del Skrevet 3. august 2002 Mens dere leter etter den, så kan jo jeg komme med noen tips? Om det ikke gjør noe da Kunsten er å sørge for at du forbrenner mer enn du spiser hver dag. Ergo du må trene, eller på annen måte sørge for en bra forbenning. www.slankenett.no/55tips.asp gir deg 55 tips om å bedre forbrenningen. I tillegg er det smart å drikke mye, og da spesielt vann. Det tar som regel med seg mer enn bare vann på veien ut igjen Lykke til! Trenger du anbefaling om en annen slankeside på nettet, eller snarere et nettsamfunn hvor vi er flere som støtter hverandre, så si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 3. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 3. august 2002 Du skrev det under temaet "CLA og eple eddik" . Så skal jeg ta meg en tur inn på slankenett og se. Takk for tipset! Henna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå